Nereye gidiyoruz? Ben eve gideceğimizi sanıyordum oysaki. Taehyung beni nereye götürüyorsun demiyordum ama merak ediyordum. Arabayı durduğunda farklı biryerdeydik.
- Taehyung. Burası neresi?
+ Şimdi sen şu yolu takip et o yolun sonunda karşına birşey çıkacak. Süpriz o yüzden sorma ve yürü.
- T-tamam.
Gösterdiği yöne doğru yürümeye başladım. Arkamı döndüğümde orada yoktu. Bir an içimi korku sardı. Ama yoluma devam ettim. Koşmaya başladım yürümekten sıkılmıştım. Kum olduğu için yere düştüm. Bileğimi burktum o ağrıyla zar zor ayağa kalkıp topallayarak yürümeye devam ettim. Yolun sonuna doğru yaklaşınca gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Denizin üzerinde Lee Seul Bi Benim evlenir misin yazıyordu. Işıklandırılmış birşeylerle. Yanında da Taehyung diz çökmüş ve elinde bir kutuyla beni bekliyordu.
- EVET!!
Diye bağırıp yanına gittim. Hemen sarıldık birbirimize. Taehyung benden ayrılıp elime yüzüğü taktı.
XXXXXX
Eve dönüyorduk. Benim uykum geldiği için uyumaya karar verdim. Uyandığımda hala yoldaydık. Çünkü ben uyuyamamıştım. Gerçekten beni seviyordu Taehyung bende onu ama korkuyordum. Kai ile olanlar falan. Şimdi herşey olabilir. Üzülmekten korkuyorum onu kaybetmekten korkuyorum. Bİr yüzüğe bir ona bakıyorum. Hayatımız değişecek mi? Sorumluluk alabilecek miyiz? Aşkımız sonsuza dek sürecekmiydi? Düşünmekten başım aprımıştı ve tek bir yere odaklanmıştım. Eve geldiğimizde herkez bize bakıyordu. ben elimi saklamaya çalışıyordum çünkü utanıyordum. Ama hepsi biliyordu ve benim haberim yoktu. Vay pisler.
+ Noldu??
Dedi Yoora.
- Hiiçç ben odama çıkıyorum *esner* yoruldum iyi geceler.
Dedim ve onları dinlemeden hızlı hızlı merdivenlerden çıktım. Duş almak için banyoya girdim. Ilık bir duşun ardından hemen üzerime pizzalı pijamalarımı ve pandişli terliklerimi geçirdim. Yorgun olduğum için yatağa girdim. Ama uyuyamadım eksiklik vardı. Bende olacakları düşünmeye başladım. Uzun bir süre düşündükten sonra kapı açılınca duvara bakan gözleri kapıya doğru kaydırıp kafamı hafiften kaldırdım bizim kızlar gelmişti. Gözlerimi devirdim soru yağmuruna tutacaklardı. Yatakta oturur pozisyona gelip örtüyü kafama sarıldım ve onları dinlemeye başladm hepsi başıma toplanmış konuşuyorlardı. Yoora onlara benim gibi iğrenen gözlerle bakıyordu. Başım şişti.
- YETEERRR!!! Bir nefes alın lan.
+ Kız haklı dağılın.
Dedi Yoora. Bende herşeyi anlatmaya başladım hepsinin göz bebeği çizgi film kahramanlarınınki gibi büyümüş heyecanla beni dinliyorlardı. Herşeyi anlattıktan sonra hepsi tebrik etti.
+ Kızlar Exo yeni şarkı yayınlamış.
Dedi Sohyun. Buda açacak konu bulamadı.
- Aç bakalım.
Dedim ve oda açtı şarkıyı.

Şarkıyı dinledikten sonra sürekli söylemeye başladım. Gerçekten güzel olmuştu. Suhodan para dilenelim bayağı zengin dklsjsd. Biz gülüşürken Taehyung geldi. Kılar bana göz kırpıp dışarıya çıktılar. Noluyo len?
- Gelsene.
+ Huh? Sadece duş alacaktım sen uyu gelirim birazdan.
Dedi ve eline kıyafetleriyle havlusunu alıp banyoya girdi. 20 dakika sonra çıktı. Ben hala olduğum halde onu bekliyordum. Yanıma gelip uzandı.