Bolum*15*

28 3 3
                                    

Karsimdaki seyde benim danslarim vardi. Benim eskiden arkadaslarimla yaptigim danslar. Hepsini ozledim. Onlarla dans etmek nese vericiydi. Ama tabi bu sirada agliyorum. Ama sevincten mutluluktan olmek istiyordum o derece.

İlk iki dansim Yooraylaydi. Ya gercekten bu nasil olabilir??
- Bunlari nereden buldunuz?
+ İyide bunlari biz bulmadik ki? Dedi Tae.
- Anlamadim? Ne?
+ Cidden bizim bi alakamiz yok. Dedi Suga.
- Bune oluyor o zaman!?
+ Bende sana soracaktim. O sort ney?
Dedi Taehyung. Gercekten sinirlenmistim. Sinirden cildiracaktim. O sirada ikisi gulmeye basladi.
- Kesin lan gulmeyi!! Bir saniye! Ulan.
Sevincime sicmislardi. Gercektenya!
+ Denemek istedik ne yapacaksin diye kotu bi amacimiz yoktu. Dedi Suga.
- Ya! Korktum gerizekalilar bidaha yapmayin. Esek sakasi bu.
İcimden ben gosteririm size diyordum. Ve pisimsi siritiyordum. Bi an sapiklar videolarimi ele gecirdi sandim. Ay host.
**
Yemegimizi yemistik. Ve 10 gun sonra dogum gunum. Acaba bisey yaparlarmi? Buldum watsapp grubu acayim ben Yooradan okurum sjsj. Yok yok yapmiyim. Biliyolardir zaten. Aman neyse. Uzun zamandir okula gitmiyorduk. Sinifta kalacaz biraz daha gitmezsek.
- Yarin okula gidelim. Sinifta kalmak istemiyorum.
+ Bende. Dedi hepsi.
- O zaman bizi eve birakin esyalarinizi alin gelin yine birlikte kalalim cok guzeldi. Eger bi problem olursa komsuyuz. Dedim ve hepsine goz kirptim. Erkelerde onayladi.
**  

Bir saat sonra evdeydik. Ve ben olduğum gibi kendimi kanepeye atmıştım. Yoora sevinçten ölecekti çünkü Suga onu öpmüştü. 10 dakikadır Suga beni öptü diye diye başımda dolanıyor ve başım şişti. Sanırım ölmeliyim. Kafama koltuğun yastığını bastırıp boğulmaya çalıştım olmadı. En iyisi Yoorayı boğmak dedim ve elimde yastıkla Yooraya yürümeye başladım. 

* Yooranın Ağzından* 

Seulbi  elinde yastıkal gelince ne yapacak diye düşünürken pis pis sırıtmaya başladı. Hemen koşmaya başladım oda beni kovalıyordu. Amanın. Öldürecek be bu beni. 

-YA!  Seulbi ne yapıyorsun? Dedim nefes nefese koaşrken.

+ Seni susturacam cnm. 

- NE!? İmdaattt. 

Diye bağırırken kapı çaldı. Suga ve Tae gelmişti. Kapıyı açıp Suganın arkasına gizlendim. Suga ve Taehyung neler oluyor der gibi bakıyorlardı.

+ Yoora öldüreceğim seni.

Dedi Seulbi.

- Ya! Suga koru beni. 

+ Suga sen şunu bir öptün diye yarım saat kafamda bağırdı.  Suga benimi öptü evet yaptı seulbi bu neden demek vs.  Beynimi yedi.  Vallahi bunlar evlenirsen büyük hata. 

Taehyung ve Suga gülmeye başladılar. Olduğumuz durum komik miydi? 

* Seulbi nin ağzından*

Evet rezil olmuştuk ve çok komik görünüyorduk.  Taehyung ve Suga gülmekten  yere düşeceklerdi. Yoora fazla abartmıştı.  İyi bi uyuyayım demiştim bende.  Ben hala Yoorayı kovalıyordum.  Tae ve Suga içeri girmiş oturup tv izliyorlardı.  Yoora yorulmuş kendini odaya kilitledi.  Bende sıkılıp aşağı indim.   Yoora da iki dakikaya geldi.  Ben Yooraya öldürücü bakışlar atıyordum. Oda bana yandan yandan bakıyordu. Ayağa kalktım Taenin yanına oturmaya gidecektim ki Yoora kaçacaktı.  Bende direk Taeye döndüm ve yanına oturup kafamı göğsüne yasladım. Televizyon sıkıcıydı. Yapacak birşey yoktu.  Canım sıkılmaya başladı.
- Ya!  Sıkıldım ben.  Birşeyler yapalım.
+ Bence doğruluk ve cesaretlilik.  En iyisi. 

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin