Eve girdigimde Yoora telefonla konusuyodu. Hemen gidip Taeyi uyandirdim.
- Haydi kalk artik. Suga gelecek film izleyecez.
+ Huh? Tamam sevgilim.
Dedi ve oturdu. Yoora sadece telefonla konusuyordu. Sinirli gibi gozukuyordu.
- Yoora noldu????
+ S-seulbi. S-suga...
- Ne??!! Noldu Sugaya??
Bagirma seslerini duyan Tae hemen yanimiza gelmisti.
+A-ayagini incitmis. Merdivenlerden dusmus , daha sonra ayagi donmus.
- Odumu portlettin. Tebrikler. Neyse cik sicak bir dus al. Uzerini giyin Sugaya gidiyoruz orada izleyecez filmi.
+ G-gercekten mi??
- Hadii kos!!
Dedim. Sora onu merdivenlere dogru ittirdim. Oda hemen odasina cikip hazirlanmaya baslamisti.
Biz de Taeyle oturup film seciyorduk. Korku filmi secersek sarilirdik. Romantik olursa ben aglarim. Drama zaten aglamak icin. Komedi de olabilir. Ne izleyecektik. Aha bulduum Macera filmi!!.
- Taehyung. Macera filmi izlesek?
+ Olur hangi film?
- Labirent alev deneyleri olumcul kacis. Falan 2 filmi var nolurrr.
+ Tamam al onlari izleriz.
Biz konusurken Yoora gelmisti. Oha yerim ben bu kizi. Cok sakin ve iyimser biriydi. Ama kavgalarda mukoydu.
Giyindigi kiyafet cok rahatti. Bol bir sweet-shirt. Altina yirtik siyah pantolon. Kafasinada sapka takmisti. Mukemmel olmustu bence .Yoora elindeki sirt cantasiyla mutfaga girdi. Yiyecrk birseyler ve icecek alip cikti. Bizde cdleri aldik. Tae yi beklemeye basladik. Arabasinda bulundurdugu kiyafetlerini aldi ve dus almaya cikti. Yoora telasliydi sakin olmasi gerekiyor.
- Yoora. Sakin ol iyilesecektir. Korkma lutfen kotu dusunceleri kafandan at.
+ Oyle yapmaya calisiyorum. Ama korkum gecmiyor.
Gozleri dolmustu dayanamadim hemen sarildim. Cok seviyordu Sugayi. Sugada onu. Bende hepisini seviyorum. Ama aglamasini istemiyorum hicbirinin. Tae gelmisti.
+ Kizlar hazirsaniz haydi gidelim.
- T-tamam Tae.
+ Tamam eniste.
Hemen kalktik. Arabaya gittik. Yoora heyecanlanmisti kiyamam ya. Hemen Suga nin evine dogru gitmeye basladik. Bu sefer arabayi Tae kullaniyordu. Bende arabada mal mal hareketler yapip Yoorayi guldurmeye basladim. Gulunce ayri bir guzelligi vardi. Onu gercekten cok seviyordum, icim isinmisti ona kardes parcamdi o benim. Kardesim olmadigindan bu duyguyu Anil ve Yoorada hissettim. Tae birden durdu. Sanirim gelmistik.
+ Kizlar hadi inin. Su ev Suganin.
- Tamam askim.
Suga bizden zengindi. Eve bak muazzam. Bahcesi genis 3 katli genis konforlu ve guzel bir evdi. Esyalari alip Yoorayla kapiyi calmaya gittik kimse acmadi.
+ Kizlar Suga bu evde tek yasiyo. Bugun bulasacagimizdan haberi oldugu icin hizmetlileri gondermistir.
Dedi ve elindeki anahtarla kapiyi acti. Lan!? Bunlar birliktemi yasiyo? Suga kanepede uyuyordu. Uyandirmadan mutfaga gectik. Tae Suganin yanina. Yoorayla icecekleri hazirladik. Tezgahin ustunde pirinc kekleri vardi onlarida koyduk tabaklara. İceri goturduk. İki sapsali uyandirip filmi actik. Labirent Olumcul kacis. O filmdeki Minho 'ya asiktim ben. O yuzden hep dalga gecerlerdi benle. Minho ve Dylana birsey olunca bagiriyordum. Tae sinirlendi ve gozlerimi kapatti.
- Yaa!! Gozlerimi kapatirsan filmi izleyemem.
+ Sen o cocuklari izliyon filmi degil!!
- Sen bana daha cikma teklif etmeden kiskaniyon mu??
+ O opucuk cikma teklifindi. Karsilik vererek kabul ettin.
- Ya!! Oyle cikma teklifi mi olur?
+ Peki. Ama bakma onlara beni izle beni op.
- Ya! Seni yerim ben.
Biz oyle konusurken Sugayla Yoora sarilmis uyuyorlardi. Oha cok tatliii. Yoora Sugaya bisey oldu diye uzulmustu. Onu oyle gorunce bende kotu oldum. Neyseki suan iyiyiz. Butun film boyunca filmi izleyemedim. Tae kafami omzuna koydu ve mutfagi izledim. Mukemmeldi. Evi ezberledim sayesinde. Niye kiskaniyonki hiyar. Sananek benden cikmadigin birine niye sevgili muamelesi yapyon?
***
Sonunda film bitmisti. Yoorayla konusup Bts ve bizim kizlari cagirdim. Dans edecektik. Sugasiz kapisma olmazdi gerci... O yuzden sadece kizlar olarak dans edecektik. Daha sonra sarki soyliyecektik. Yerimizde olacagimiz icin sugada katilabilirdi. Bu eglenceli olacakti. Yoora sirt cantasina habersizce kiyafetlerimizi koymustu. Tae Btsi aradi. Yoorada kizlari.
Herkez gelmisti ve kimse konusmuyordu. Tabi ben haric kendi kendime konusuyodum. Hepsi telefonlariyla oynuyodu. Lan dibimdeler mesaj atiyolar bide grup kurmuslar. Benimi bulur deliler??
Sıkıldım.Hepsinin telefonunu topladim. Kizlari odaya cikarttim ve Yoorayla kiyafetleri dagittik. Ve giyinmeye basladik. Hazirlandiktan sonra asagiya indik. Muzik ve dans.
( grup farkli ama olsndu nyse)
Begenmislerdi. Onlarda hazirlandilar.
- Danse etmeyin Suga icin iyi olmaz sadece soyleyin. Daha iyi olur. Suga iyilesince tam olarak kapisiriz.
+ İste benim sevgilim Seulbi. Kiskanin lan!!
Dedi Tae ay slk sey.s.s
Sarkilari hosuma gitmisti. Mutfaga birseyler hazirlamaya gittim o sirada sarkiyi soyluyordum. Fsrk etmemistim. Taaakii Taehyung bana eslik edene kadar. Mutlu mutlu cips koycaktim ben. Gelip arkadan sarildi simdi elim titriyecek b*k ettin yha!.
+ Birileri sarkimizi begenmis.
- Olamaz mi?
+ Sevgilin soyluyorsa olur.
- Sevgilim yok benim.
Dedim. Tabagi elime aldim ve Taehyungu iterek salona gectim.
- Size atistirmalik getirdiimm!!!.
Hepsi bir agizdan:
+Oleyyy!!!!
Diye bagirdilar. Artik bir aile olmustuk. Woah. Asla boyle bir cevrem olacagini dusunmemistim. Ben mutlu mutlu dusunurken Tae yine girdi araya.
+Beyler bayanlar! Seulbi bizim sarkiyi soyluyordu.
- Aisss!! Su cocuk! Yaa sanane? Agiz benim degil mi?
+ Opersem benim olur. Sus o yuzden.
- Dayak yersin. Hem sen her kizi opuyosundur. Ve biz sevgili degiliz. Resmi bise yok .
+ Ne!? Bunun icin imza mi atacaz? Ciddi misin?
- Pabo! O anlamda degil. Cikma teklifi etmedin bir kere. Saymiyorum...
+ O opucuk?
Biz haric digerleri:
+ Opucuk mu!!???
**
- Bu beyfendi beni yemege goturdugu gun optu.
+ Ve sende karsilik verdin. Dedi taehyung.
Of yha! Hepsi oys der gibi bakiyorlardi. Neden ben?? Miknatisim falan mi var delileri cekiyom ustume.
- Ya! Kapatin konuyu. Ben gidiyom of.
+ Askim nereye?.
Dedi Tae ve optu. Şok olmustum. Boyle bisey beklemiyordum. Hemen ittim onu.
- Sevgili degiliz!!!
Dedim ve yukariya ciktim. Aslinda seviyorum ama olmaz. Cikma teklifi yok ortada.
Karnim agriyor. Cok mu karistirdim yoksa ... Aman neyse. Biraz balkona ciktim ve manzarayi izlemeye basladim. Birden basim dondu. Ve sonrasi karanlik...
*Taehyung ' un agzindan*
Seulbi ortalikta yoktu yukariya cikmisti en son. Sesi de gelmiyordu. Bakmak icin yukari ciktim. Terasta yerde yatiyordu. Hemen yanina kostum.
- S-seulbi!!! Lan?! Noldu sana!?? S-seulbi uyan.
Derken herkez yukariya cikmisti. Gozlerim dolmustu. İkinci olusuydu bu. Korkuyorum. Hemde cok...
Hemen Seulbiyi kucakladim ve hastaneye gittik. Hangi hastane oldugunu bile hatirlamiyorum. Korkudan gozum donmustu, titriyordum. Kendine birsey yapti diye korkuyordum. Hemen yogun bakima aldilar. Dogru durust yemeyip karistirdigi icin zehirlenmisti. Az daha gec kalsaydik... Neyse. Migdesini temizledikten sonra normal odaya aldilar. Hepimiz kotu olmustuk. Onun boyle olmasi bizi korkutmuyor degildi ama guclu kalmaya calisiyorduk.
4 Saat sonra;
Hastaneden cikmistik ve Yooraya gidiyorduk. Suga haric o evindeydi ayagindan dolayi. Ama Seulbinin durumunu soylemistik. İyi oldugunu duyunca telasi bitmisti. Eve girdikten sonra Seulbiyi odasina cikarttim ve yataga yatirdim. Bende yaninda uyudum. Ona sarilarak uyumak cok hos bir durumdu.
**
2 saat gecmisti. Ve o hala uyuyordu. Taakii birilerinin odaya girmesine kadar... Bu kimdi lan !?
Bu bolum kisa oldu ama gece saat 02:35 uykuma yenik dusuyorum kusura bakmayiniz djdjdj.