Bölüm*4*

58 3 5
                                    


Uyandığımda Koreye iniş yapıyorduk. Telefonumu ayarladıktan sonra iniş yapmıştık. Ve ananemler oradaydı. Hemen sarıldım. Çok özlemiştim. Anneannemlerin arabaları vardı onların arabalarıyla kaldıkları eve gitmiştik. Evleri gerçekten muhteşemdi. Ama komşularıda vardı. İyi ki bu seferki komşu dişi bi varlıktı. Benim gibi. Bide okulumuz aynıysa çok iyi olacak. Anneanemlerin arabalari vardi. Eve taksiyle degil onlarin arabalariyla donuyorduk.
                 
★★★★★
20 dakika sonra cok guzel bir eve gelmistik. Bu evi cok begenmistim. İceri girdigimizde ev doluydu ve esyalar mukemmeldi. Odam neredeydi bilmiyordum bulmak icin asagida gezmeye basladim. Daha sonra annenem odamin yukarida oldugunu ve soldan 2.ci kapinin benim odam oldugunu soyledi. Hemen esyalarimi alip yukari ciktim. Yatak ve kiyafet vardi. Balkonun kapilari pencere gibiydi. Kesin ben burada kaza cikartacaktim hadi hayirlisi.

****
1 saat icinde tamamen yerlesmistim. Odama alismaya calisip parfum kokularina bakiyordum. Yan komsumuzu merak ediyordum ama kendisi evde yoktu. Yarin arabayla gidecektim okula. Heycanliydim. Ayyy. Asagi inip bahcede dolastim. Havuzumuz vardi ve bu evde nenemler 2\3 gun kalacaklardi daha sonra evlerine gideceklerdi.
Bahcede oturduktan sonra mutfak islerine yardim ettim. Yemek yedikten sonra odama ciktim. Telefonumda mesaj gelmisti.
★★
Kekolar' dan 250 mesaj.
Bilinmeyen numaradan 2 mesaj.
★★
Gruba bakmayacam. Simdi hiic hepsini okuyamam. Bilinmeyen numara kimdi lan? Hemen bakayim. Hemen actim mesaji.
★★
Bilinmeyen Numara: Selam Ceren ben Anil sana mesaj atmami soylemistin bu benim numaram.
Bilinmeyen Numara: Gorunce bana mesaj atarsin.
Ben: Gordum ve sana mesaj attim. Bana bak len kardesim bana dans videolarini atacaksin. Unutma. Suan orda gece galiba bilmiyorum ama yarin okula gidicem. Bizimkiler sana naparsa bana anlatirsin. Simdi kapatiyorum bye.
★★
Uyuyordu galiba. Sanirim orada geceydi cunku mesaj atmamisti. Neyse neden aksam olmuyor yhaa. Biraz uyudum.
Baya bi uyuyacagimi saniyordum fakat uykum yoktu. Bende uzerimi degistirip telefonumla oynamaya basladim.

 Bende uzerimi degistirip telefonumla oynamaya basladim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Once basketbol oynadim. Daha sonra arkadasimla cektigimiz dans videolarini izlemeye basladim. Cok eglenceli geciyordu. Butun gun oturmustum oylece arada televizyona bakiyordum.
Aksam annemle mutfakta yemek yapmaya basladik.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin