Uyandigimda saat 10du. Yoora hala uyuyordu. Ne uykucu kiz bu yha. 😂😂 . Suga Yooraya mesaj atmisti. Ayip olmasin diye bakamdim. Yoorayi uyandirmaya gittim.
- Yoooorrrrrraaaaaaaa!!!!! Kalk hadi leyn Suga kapida ha seni bekliyor.
Annemin taktigini kullaniyordum.
- Kiizz vallah gidiyo ha cocuk. Abooeeee Yoooraaaa!!!!
+ Kim nereye gidiyo lan!?
- Suga elden gidiyo.
+Ha?! Neee Sugaaa askiim bekle beniiii!!!
Geldiginde saclari dagilmisti. Cok komik duruyodu. Ben gulmeye baslayinca anladi durumu. Hemen telefonuna bakti Suga 'da aksam yemegi istemisti. Ama bizim erken kalkmamiz lazimdi cunku ancak hazirlaniriz. Makyaji saci vs. Kiyafeti begenmeme durumu var. O yuzden erkenden hazirlanmaya basladik. Tae ve Suga bizi saat 7 de evden alacaklardi. Once Yooraya secmeye basladik.
- Sunu giy sacini topuz yapariz... Ama kisa. Yok bu olmaz.
+ Su nasil? Bence guzel.
- Nee??? Sacmalama bu cok eski modasi kaymis olmaz bu. Gec baska bise giy.
Ne yapacaktik?? Alisverisemi ciksak ya?
- Alisverise mi ciksak?
+ Ya! Neden ??? Aha buldum.-Woahh!! Mukemmel oldun be kankam. Kiskandim dhdhcjc.
+ Simdii sira sende. Hadi bakalim kos giyinmeye.
Elime birkac kiyafet aldim. Giyindimve ciktim.
+ Kanka bune? Yasli teyzeler gibi degistir.
+ Hayir hayir cok sıkıcı.
- Ayh! Yiter bi kiyafet secemedik fhfjdjcjdjf.
+ Otur dinlen biraz sonra devam.
- Tamam apla dovme.
Anira anira gulduk. Daha sonra ben su icip biraz ayaklarimi ovaladim. Kiyafet degistirmekten terlemistim. Saclarim cok acayipti. Boyle gidemezdim yemege. Hemen dusa gectim. Elime kiyafet almistim ve onu giyinip banyodan ciktim.
+ Ohaa kanka bu ne guzellik. Cabuk gel sacini yapacaz.
Hemen onune oturttu ve saclarimi yapmaya basladi. Hafif bir ruj surdu ve elime bir ayakkabi tutusturdu. Hemen giyindim. Saat 7 olmustu. Disari ciktigimizda Suga gelmisti. Yoora gitmisti. Ben Taeyi bekkedim.
Geldiginde araban indi ve donup kaldi.+ S-seulBi c-cok guzel olmussun.
Kekeliyordu. Gulumsedim. Yha esek..
- Tesekkur ederim. ☺
Arabaya bindik ve yemek yiyecegimiz yere gittik. Cok şık bir yere getirmisti beni. Gercekten bayilmistim. Cok yakisikli gorunuyordu icimden sarilip bu benim lan! Diye opesim geliyordu.*Taehyung 'un agzindan*
Bu kiz neden bu kadar mukemmeldi?? O saclari , kiyafeti bir insana bu kadar mi yakisir?? Cok masumca etrafina bakiniyordu. Etrafimizdaki erkekler ona bakiyordu. Buda benim sinirlenmemi sagliyordu. Sevgilim oldugunu belli etmem lazimdi. Bosta olan elini tuttum. Sasirdi o kadar tatli gorunuyorduki opesim geliyordu. Once elimi tutmamisti ama cekmemisti de. Olaylari hazmedince oda tuttu elimi.
Rezervasyondaki sectigim masaya dogru yuruduk. Sandalyesini cektim o oturunca bende yerime gectim. Bir garsona el isareti yaptim ve siparislerimizi almaya geldi.
Siparislerimiz gelene kadar konusmaya basladik.
- Ee Seulbi anlat bakalim.
+ Neyi anlatayim? Haa aklima bisey geldi. İki hafta veya uc haftaya kadar kuzenim gelecek biyere gitmek istersem annem onuda pesime takacaktir.
- Sorun olmaz.
+ Sey... Ama erkek.
- Ne!? Olsun kuzen kardes yarisidir.
+ Ah! Anlayisin icin tesekkur ederim.
- Sonucta sen benim sevgilimsin. Ama kuzenin rahatsiz edecek seyler yapmaz degil mi?
+ Sanmam ama onunla konusursam gelmez. Dans eder evde oda danscida djfjdjf.
- Oo iyi o zaman.
Yemeklerimiz geldi. Yemek yerken agzina bulasmisti. Elime bir pecete alip sildim. Utandi.
Yemeklerimizi yedikten sonra sahikde hazirlattigim yere gittik. Kafasini omzuma yaslayarak oturuyordu.
*Seulbi 'nin agzindan*
Eve gidecegimizi saniyordum ama beni buraya getirmisti. Daha sonra arabaya gitti. Ben usumustum. Ekinde ceker ortu sarap ve bardaklar vardi. Sarap ve bardaklari elinden aldim. Ceketi bana verdi bende giyindim. Sarabi bardaklara doldurdu ve icmeye basladik. Ben birkac yudum ictigim halde hemen uyuya kalmistim. Oda beni uyandirmadi.
Sabaha karsi uyandirmisti beni. Ayaga kalktik. Gunes tam dogarken opmustu beni. Bende ona karsilik vermistim.
* Tae nin agzindan*
O uyurken Yoora mesaj atmisti. Once cevap vermek istemesemde vermistim.
Yoora:Seulbi neredesin? Merak ettim mesaj falanda atmamissin.
Seulbi: Ben V yani Tae. Seulbi uyuyor suan sahildeyiz ona bir suprizim var sana anlatir gelince.
Yoora: Tamam anahtar kapinin onundeki seyin altinda soylersin. İyi eglenin.
Seulbi: Tamam sanada iyi geceler baldiz. :)
**
Sabaha karsi uyandirdim kendisini. Once sarildim daha sonra tam gunes dogarken optum. Oda bana karsilik vermisti. Uykusuzluktan gozlerim kizarmis ve sismisti. Seulbi araba kullanmama izin vermemisti bu haldeyken. O arabayi kullanirken bende eve kadar uyudum. Yetistigimizde uyandirdi.
+ Taehyung! Kalk yetistik burada devam edersin uykuya.
- Huh? T-tamam.
Dedim ve arabadan inip eve dogru yavas adimlar atmaya basladim. Arkamdan Seulbi de geldi.
+Anahtar? Anahtarim yok.
Tam Yoorayi ariycakken aklima mesaj geldi ve onumdeki seyin altindan anahtari alip kapiyi actim. Seulbi beni odasina goturdu. Ve bende yataga yattim. Oda ustumu ortup odadan cikti.
*Yooranin agzindan*
Tae ile konustuktan sora aklim Seulbide kaldi. Televizyonda hicbisey yoktu. Bende yeni sarkimizdaki dans hareketlerini yaptim ve soyledim. Acaba ne yaptilar lan? Host tobe... Kulakligimi cikardim ve sarki soylerken mutfagi toparladim. Kendime icecek biseyler aradim. Kola vardi. Bende onu ictim. Uykum gelince odama ciktim , daha uzerimi degismemistim. Hemen degistip uyudum.
*Seulbi nin agzindan*
Tae uyuduktan sonra televizyona baktim. Begenecegim birsey yoktu. Bende kisik seste muzik acarak mutfaga gectim. Bulasik makinesi doluydu. Bende herseyi yerine koydum. Daha sonra bizimkilere yemek yapmaya karar verdim. Once pirinc keki yapacaktim. En sevdigim imm nefis. Yaninada ramen. Ne yapayim ben yemek yapmayi bilmem. Oldugu kadar.... Oglen 11 e kadar pirinc keki bitmisti. Ramen kolay oldugu icin 1 saatte olmustu. Hemen masayi hazirlamaya basladim. Tencereleri , tabakalari , bardaklari , cubuklari , kasik ve catali ha bide suyu goturdum. Masa hazir olunca bizimkileri uyandirdim. Kendimi anne gibi hissetmistim.
- Yooraaa!!! Kalk hadi. Yemek yaptim. Taetaee kalk sende!!
+ Ya! Seulbi tamam sakin..
Dedi Yoora ve banyoya gidip elini yuzunu yikadi. Tae uyanmamisti. Bende odama ciktim ve yanina uzandim. Dudagina hafif bir opucuk kondurdum. Oda karsilik verip sarildi. Hic kalkmak istemiyordum cunku cok guzeldi. Ama yemek... Hemen kollarinin arasindan kactim. Tek gozunu acti bakti sora uyumaya devam etti. Bu sefer ortusunu alip bacagindan cekmeye basladim.
+ Yaa!! Seulbi biraksana.
- Heeyy! Ben sana o kadar yemek yaptim kalk soguyacak simdi.
Dedikten sonra banyoya gitti. Elini yuzunu yikadi ve hemen sofraya kostu. Oha lan yemegin gucu adina. Bende merdivenlerden inip masaya oturdum. Yemegimizi yedikten sonra ilk doyan bendim. Lavaboya gittim elimi yuzumu yikadim. Daha sora bu deliler doyunca Tae televizyon izlemeye gecti. Benle Yoora sofrayi toparladik.
- Yoora-shi. Evi toparlayalim daha sonra ben uzerimi giyinmeye gideyim. Boyle rahat degilim. O sirada sende Sugayi bize cagir film izleriz iyi olur. Huh?
+ Guzel fikirmis. Bende hazirlanirim. Da bu ses ney? Supurgemi acik?
- Yo ben biseye dokunmadim.
Mutfaktan kafami cikardigimda Tae rahat olmadigi icin horluyordu. Ve yine uyuyordu. Ben gidip gelene kadar uyandirmadik onu. İsimizi bitirmistik. Bende hemen eve gittim. Zaten yan tarafti evimiz. İlik bir dus aldim.Rahat edebilecegim kiyafetler giydim ve sirt cantama kiyafet koyup Yooraya goturdum.Eve girdigimde Yoora telefonla konusuyodu. Hemen gidip Taeyi uyandirdim.
- Haydi kalk artik. Suga gelecek film izleyecez.
+ Huh? Tamam sevgilim.
Dedi ve oturdu. Yoora sadece telefonla konusuyordu. Sinirli gibi gozukuyordu.
- Yoora noldu????
+ S-seulbi. S-suga...
- Ne??!! Noldu Sugaya??
Bolum sonu arkadaslar bu bolumu ayri yazmistim kaydedilmemis. Cok uzuldum icim gitti. Neyse vote ve yorumlarinizi bekliyorum.