Bölüm *11*

35 3 6
                                    

Bilinmeyen Numara: Lee Seulbi ben Jimin.
Ben: Ne oldu Jimin?
Bilinmeyen Numara: Taehyung....
Ben:Ne!? Ne oldu ona??!!!
**

Kai onu eve dönerken yanında birkaç kişiyle sıkıştırmıştı. Ve dövmüşlerdi. Bu adam olmayacak dövmeliyim ben bu çocuğu ya! Ne istiyor bizden?? Tabiki ağzına sıçacağım lanet olası!. Leyn Amerikan filmleri gibi oldu hoşt ldjkdj.

Hemen hazırlandım. Yooraya gittim. Yoora hala uyuyordu Allah' ım uyurken öldürme şu kızı ya.

-Yooraaa!! Kalk Kai pi.. pisliği Taemi sıkıştırmış birkaç kişiyle ve dövmüşler şuan XXXXXXX hastanesinde hazırlan yoksa seni böyle götüreceğim.

+ N-ne ? Sakın lan rezil olurum. Bekle şurada.

- Tamam.

Yoora yukarı çıktı 10 dakika sonra yanımdaydı. Kot pantolon giyinmişti üzerine beyaz üstünde 4minute yazan bir t-shirt vardı . Ben yüksek bel tişörtüm yüksek bel şortumu giyinip kafama çiçekli bir taç takmıştım. Hemen arabaya binip hastaneye gittik. Neyseki çok kötü değildi ama o Kainin ağzına sıçacağıma ant dikecem. Taehyungun odasıan girdiğimizde grubun hepsi oradaydı. Hemen yanına gittim ve oturdum.

- İyi misin? Onun ağzına sıçacağım! Adres verin lan!

+ Sakin ol Seulbi.Biz halledecez onu. Dedi Jimin.

- Ya! Banane yeter bıraksın peşimizi. Pi.. öhöm ( öksürür) yani pislik yapmasın bana. Başlarım şimdi ha!.

+ Aşkım ben iyiyim merak etme sen.

- Ya lütfen içim rahat etmez bi ağzına sıçayım sonra siz döversiniz. Lütfen.

+ Peki öyle olsun. Ama biz olmadan gitmek yok. Dedi Suga.

+ YA bende geleceğim. Dedi Yoora.

- Sensiz olmaz be kankişim.

Herkez güldü. Öylece oturup sohbet ediyorduk. Gecenin 2 sinden sabahın 6 sına kadar hiçbirimiz uyumamıştık. Okul yoktu iyiki yoksa düşünemiyorum halimizi. Çok komik olurduk len kdkldjsakldjas. Sabahlamış gibi olduk. Taehyung bugün taburcu olacak ama yarın okula gelemeyecek. Çünkü kavga etmesi iyi olmaz. 2 gün dinlenecek iyileştikten sonra okula gelecek. Bu onun için daha iyi. Ve bende rahatlıkla Kaiyle konuşurdum ve kavga çıkmazdı.

**

Evet bugün okul vardı ve ben götümü havaya dikmiş kafam yastıkta uyuyorum. Annem bağırıyo pozisyonumu değiştiriyorum. Annem dayanamadı ve yukarı çıktı. Önce örütüyü çekti sonra beni bacağımdan tutup çekti. Bende uyanmak zorunda kaldım , banyoya gidip ılık bir duş aldım. Ve üzerimi giyinmeye gittim. Ne giyinsem kiğ??

Aynen bu sekilde gittim okula

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aynen bu sekilde gittim okula. Etek giymeyi planliyordum ama Kai ile ugrasacagim icin malesef... Taehyung yokken bi etek giyem dedim icine ettiler resmen. Kufur falan edecrgim zaman turkce konusayim ben anlamasinlar ne iyi olur ha dhfhdh.
-Hazir misin Yoora?
+ Evett. Geldim.
Yoorada geldikten sonra arabaya bindik ve okula gittik. Okuldan sonra hep birlikte Taehyunga gidecektik. Tabiki ben birgun belki okula gitmeyebilirim hmm. Belli olmaz dhdj. Okula gelmistik tam tahmin ettigim gibi Kai ve kankileri agacin onunde duruyorlardi. Bizimkiler gorunmuyordu inmek istemedik birsey olur diye ama ilerden gelen Bts i gorduk. Hemen indik. Yuruken Kai laf atti.
Bunu goren bizimkiler kosarak geldiler.
+Ooo bugun ne guzel olmussun Seulbi.
-Sana degil sevgilime gidecegim ona giyindim sen anca kendini avut.
+Hah! Sevgilin ne ezikmis oyle lan hemen dayak yedi. Bence benimle daha guvendesin kendini koruyamayan senide koruyamaz.
- 10 kisi dalarsaniz ve onu tutarsaniz tabiki birsey yapamaz. Robot degil sonucta. Ben sana 7 kisiyle dalsam nasil olur ama sen tek olsan? Yermi dovmeye??
+ Deneyelim mi ?
- Oo beni hafife aliyorsun. Kavga edeceksem ciddilesirim ben. Kufrettirme bana.
+Et bakalim ne biliyosun?
- Ay bu cidden kasiniyor. Araniyon mu lan ?? Varmisin teke tek??
+ Tamam fazla acitmam merak etme.
- Ozel yerlerini korumaya al bence.
+Huh?
Derken kosmaya basladim. Dans ettigim icin bacaklarimi acabiliyor ve ucan tekme atabiliyordum. Az once Kaiyi yere yapistirdim.
-Umarim acimistir. Deyip pis pis guldum. Hemen kalkip kollarimi elleriyle tuttu ve kafam kendine dogru yasladi o sirada once dirsegimle daha sonra ayagimla vurdum.
-Beni hafife alma! Bidahada bizimle ugrasma!
+ Gorecegiz.
Salaga bak beni hafife aliyor. Tamam yakisikli ama lutfen yani. Uzak dursun bnden. Sinifa girdim. Herkez bana bakiyordu ne var be!?
- Ne bakiyonuz!? Donun lan onunuze!
+ Kai yi doven kiz sen misin?
- Evet sanane?
Derken arkami dondum. What the f... Ne isi var lan bunun burda? Kai nin sinifindaki Mark... Ya bu nereden cikti? Bu cocuk beni dover valla.
+ Problem varsa anlat.
- Problem Kai benden ve arkadaslarimdan uzak dursun.

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin