Üniversiteyi bitirmiştik. Kızlarla birlikte kocaman bir moda evi açmıştık ve sanatçıların sahne kostümlerini çiziyorduk. Ayrıca kendimize de kıyafet yapıyorduk. Ünlü olmasakta tanınıyorduk. Youtube attığımız videolardan dolayı. Dans yarışmalarına katılıyorduk. Bts ise hepsinin ayrı işleri olmuştu. Suga araba firması kurmuştu. Jin doktordu. Rapmon Sugayla ortak olmuştu. Jungkook eczane açmıştı kendine ve işleri geçrekten iyiydi. J- Hope ( Hoseok) dans kursu veriyordu ve kendine özel bir yer açmıştı. Taehyung babasının şirketinde çalışıyordu. Jimin aval aval geziyordu.
***
Hep birlikte eve dönmüştük. Jin abi yemekler benden dedi ve mutfağa geçti. Bizde mal mal oturup şakalaşıyorduk. Jihyun Jine yardım edeceğini söyleyip gitti. Oda 1 senedir Jinden hoşlanıyor ama açılmaya cesareti yoktu. Exo ile barışmıştık hatta şuan Kai ile aramız bayağı iyiydi. İrem koreceyi çözmüştü artık kimse ona çeviri yapmıyordu. 1 senedir Trabzonda. Hala gelmedi. Anıl Türkiyedeydi biz 2 sene okurken o 4 sene okuyacaktı çünkü hem dans okuyordu hem ses. Zordu onun içinde ama Koreye geleceğini sanmıyorum. Herşey değişmişti. Mark abi 1 ay sonra evleniyordu. Ve biz sahneye çıkacaktık düğününde. Bu beni mutlu ediyordu. Sohyun Rapmon ile çıkmaya başlamıştı. Gayook 2 aya kadar yurt dışına gidecekti. Ve sevgili istemiyordu kimsedende hoşlanmıyordu. En rahatı oydu.
***
Yemeh hazır olduğunda sofraya oturduk. Yemekler çok güzel gözüküyordu bizde kurt gibi açtık. Yemeğimizi yemeğe başladığımızda kapı çaldı. Herkez bizbirine baktıktan sonra kimse kalmayınca ben kalktım. Karşımda duran kişiler karşısında ne yapacağımı bilemedim. Birde yemeği çiğnerken açmıştım kapıyı. Zorla yutkundum. Karşımda Exo vardı. İyide nasıl geldiler buraya?
- H-hoşgeldiniz de nasıl geldiniz?
+ İçeri alsana başınıza hayranları toplamak istemeyiz.
Dedi Suho. Kapıyı onların geçebileceği kadar açtım daha sonra kapıyı kapattım.
- Aç mısınız? Yeni pişti sıcak yemek.
+ Hayır aç değiliz yeyip geldik. Siz yeyin biz bekliyoruz sizi.
Dedi Kyungsoo. Bende başımla onaylayıp yemeğime döndüm. Onlarda salonda oturup televizyon izliyorlardı. Mutfağa girdiğimde bizimkiler şaşkın bir biçimde bana bakıyorlardı.
- Exo gelmiş. Yemeğimizi yiyelim gideriz.
+ Onlarda gelsinler.
Dedi Sohyun.
- Sordum yemiycez dediler. Yemek yemişler. Hadi hemen yiyelimde gidelim.
**
Yemeğimizi yedikten sonra kızlarla mutfağı toparladık. Erkekler salondaydı. Sonunda Tae ile Kai eskisi gibi olmuşlardı. Bu çok güzeldi ve mutlu oluyordum. İşimiz bitince bizde yanlarına gittik. Herkez televizyona odaklanmıştı. Benim hiç izleyesim yoktu. Telefonumu elime alıp oyun oynamaya başladım. Aklıma gelen fikirle not bölümüne şarkı yazdım. Şarkıyı ortamdan bestelemiştim. Bir anda geldi ilham. Şarkıyı sessizce mırıldandım. Ritimini tutturdum. Güzel olmuştu. O sırada yanımda oturan Taehyung bana bakıyordu. Sessiz bir şekilde ne yaptığımı sordu. Bende ona gösterdim. Beğendiğini gösterecek şekilde kafasını sallamaya başladı. Şarkıyı kaydettikten sonra başımı Taein göğüsüne dayadım. Ve filmi izlemeye başladım.
***
Farkında olmadan sıkıntıdan uyumuştum. Uyandığımda gece yarısını geçmişti ve ben odamdaydım. Susadığımı fark edip aşağıya indim. Mutfağa girdiğimde Yoorayı masaya oturmuş uyuklarken gördüm. Onu öyle görünce azıcık sesli güldüm. Oda sesimi duyunca Geldik mi? dedi. Ben daha çokgülmeye başladım. Yoora anlamadığını belli eden yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Dolabı açıp elime şişeyi aldım. Yooraya gülmekten bardak çıkarmadığımı unutup suyu tezgaha boşalttım. Bu sefer Yoora bana gülmeye başladı. O gülünce bende şişeyi tezgaha koyup gülerken tezgahı temizledim. Daha sonra bardak alıp suyumu içtikten sonra şişeyi doldurdum. O sırada Yoorada odasına çıktı. Bende odama çıktım. Ama uyuyamıyordum. Çünkü Taehyung yoktu. Ona sarılarak uyumaya çok alıştım. Peluşumu alıp ona sarılmayı denedim ama olmadı onun kadar rahat değildi huzurda hissettirmiyordu. Kıyafetlerimle yattığım için üstümdekiler buruş buruş olmuştu. Üzerimi değiştirip kirlileri çamaşıra attım. Yatağa geri yattığımda yine uyuyamadım. Üzerime ceketimi geçirip bahçeye çıktım. 3 kişilik salıncaklardan birine oturup yavaş yavaş sallanmaya başladım. Cebimden telefonumla kulaklığımı çıkarıp salıncakta uzandım. Gelişi güzel bir müzik açıp dinlemeye başladım. Elimlede yavaş yavaş kendimi sallıyordum. Uykum yine gelmemişti. Bugün çok uyumuştum. Ön taraftan bulunduğum yere doğru gelen bir Taehyung gördüm. Onu görünce olduğum yerde doğruldum.