Bolum*20*

26 3 5
                                    

*Taehyungun agzindan devam*
Sabah uyanmami saglayan perdesi ortulmemis pencereden iceriye giren isiklar oldu. Seulbiye baktigimda halen uyuyordu. Ah uyurken cok guzel. Onu opmek istiyorum ama uyanabilir. Hafif kaldirdigim kafami geri yastiga koydum ve yuzunu izlemeye basladim. Sanirim uyanmaya basliyor cunku hareketlendi. Hemen gozlerimi kapattim. Obur tarafa dondu. Ya! Ne guzel yuzunu izliyordum. Neden bana sirt ceviriyon sen!? Aisss.
" Rahatsiz ettin lan kizi"
" Oha sen kimsin hosst."
" Pust ic sesinim ben ne gerizekalisin ya"
" Ah sagol canim yaa ne demessin sus git basimda gitt. Bak espiri yaparim."
" Yapta goreh"
" E+s+p+i+r+i= Espiri tarifi boyle. Gittinmi? Ee ben saga dedim ic ses"

Lan? Delirdim galiba ic sesimle debellesiyom. Resmen espiri yaptim. Kim bulastirdi bana bunu?? Neyse bende uykuma devam edem.

* Seulbinin agzindan*
Gozumu actigimda yatagimdaydim ve yanimda birisi vardi ellerini bana sarmisti. Gozlerimi kapatip arkamdaki bedene dondum ve kokusunu icime cektim. Gozlerimi actigimda kokusundan tanidigim Taehyung yatiyordu. Yuzune bakarken birden gozlerini acti. Gercekten korktum o korkuyla ciglik atip yataktan firladim. Gulmeye basladi.

- Ya! Odum patladi gerizekali ocu mu kacti icine? Cin cikarma operasyonu yaparim sana ha.

- Ooo yapta goreh.

O oyle deyince gozlerimi olabildigince kistip ve psikopat bir sekilde gulumsedim. Korkuyla gozleri acildi. Hemen ustune atladim. Yatagin yorganiyla kendisini sarma yaptim. ( oh olsada yesem simdi)
Oturur pozisyona getirdim. Elime aldigim makyaj aletleriyle birseyler yaptim. Komik gozukuyordu. Fotografini cektim tabiki koz olarak kullanmiycam Aaaaaaaaaaaaa.

- Hehe tipe baaaaakkk. Ahahah Taehyung ahah.... B boyle ahah bisey beklemiyordum ay gozum yasardi. Allah seni ahahahaha.

Bana anlamaz gozlerle bakmaya baslayinca hemen ayna verdim eline gordugu tiple korktu aynayi bana firlatti. Sinirle bana dogru yurudu. Psikopat gibi siritiyordu. Lan!? Aboe napcem sindi? Beni yakaladigi gibi kucagina aldi. Pencereyi acti ve beni oradan sarkitmaya basladi. İmdat. Ama manzara guzelmis len.

- Ayh! Hep sarkit beni burdan cok eglenceli salincak yaptircam buraya valla burdan ayrilmam.

- Kizim kan beynine mi vurdu? Valla ozur dile kaldircam.

- Yoooooo gercekten coook guzel ahahah. Bağyildiimm.

- Yok kan bayilma ayil tamam tamam kaldiriyom.

- Yaa ben burda kalmak istiyoruum.

Ben kendi kendime konusurken o beni kaldirdi. Kafami sallandirdigim icin saclarim onume gelmisti. Saclarimi onumden cekerken ayagim kaydi ve yere dustuk ust uste. Evet suan tae altimda ben ustunde. Pozisyona bak ne klişe. Gozlerinin icinde kayboldum suanda. O koyu kahve gozleri birden dudaklarima gitti  benimkide onun dudaklarina giderken gozlerimi portlettim ve hemen uzerinden kalkmaya calistim. Ama o beni kendine sardi. Utandigim icin kipkirmizi oldugumu hissediyordum. Konusmuyordu bana yaklasmaya basladi. Tam gozlerini kapatmis opecekken Yoora iceri daldi. Kurtaricim. Yerde oldugumuz icin bizi gormedi. Yerde bizi oyle gorunce hemenvarkasini dondu.

- Oha ayip lan evlenemden olmaz. Ben bise gormedim beni yok sayin.

- Kankaa sacmalama oha.

Hemen ayaga kalktim Taehyung kikirdiyordu. Oda ayaga kalkinca Yoora gulmekten bayilacakti. Taehyung hemen banyoya girdi. Bizde gulerek asagi indik. Yoora kimseye soylemiyecegine dair soz verdi. Aman tanrim Gayook ve Jihyun bize? Kahvalti? Hazirlamak? Omg. Kafama tas yagcak.

- Way anasini. Hemen baslayin.

Dedim ve tatmaya basladim. Allah belanizi versin bune? Baharattan bogulacagim sanirim. Neden bu kadar baharat koyar ki insan?

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin