Bolum*5*

50 3 1
                                    

Eve gittim ve salonu hazırlamaya başladım. Daha sonra duş alıp üstümü değiştirdim. Ve buluşma saatini bekledim. Beklerken evde dolasmaya basladim. Sıkılmıstim cunku. Telefonumu elime aldim tam sarki acacakken bir mesaj. Cocukluk arkadsim İremden gelmisti. Hemen acip okumaya basladim.
**
İrem: Kanka ben trabzondan dondum tatil icin bir hafta buradayim bulusalim mi ? 4 sene oldu.
Ben: Keske be kankam... Biz Koredeyiz. Seni cok ozledim ama malesef.
**
Gozlerim dolmustu. 4 senedir gorusmuyorduk ve o ben Koreye geldikten sonra İstanbula geldi. Onu cok ozlemistim. Oturup sayko bir sarki dinleyip aglayasim vardi. Lan!? Bizimkileri unutmayayim. 20 dakika sonra okulun onunde olurlar hemen gidip alayim.
Telefonumu alip arabaya gittim ve okula surmeye basladim. 5 dakika bekledikten sonra hepsi gelmisti.
+ Yoora?.. Yoora nerede?. Dedi sohyun.
- Onun eviyle benim evim yanyanaymis haberimiz yok.
Hepsi arabaya bindikten sonra eve geldik. Gayook Yoorayi cagirmaya gitti. Kizlari salona alip isinmalarini soyledim. O sirada Yoora ve Gayook gelmistiler. Hepimiz isindiktan sonra dansa basladik.

(Sac renklerine falan takilmayin djdjdj grup bu cancazlarim)
Dans bittikten sonra annem bize sandwich ve meyve suyu getirdi. Artik bi gurp olmustuk ve cok mutluyduk. Kendimize youtube kanali acip sarki soyleyip dans etmeyi onerdik. Cok heycanliydim. Grubta rap soylemek olagan ustuydu. Bu benim icin buyuk bir sansti. Ve tabi arkadaslarim icinde. Video cekmistik dans ederken. Kendimize bir ad bulmamiz gerekiyordu.
+Ee adimiz ne olacak? . Dedi Yoora.
- B-b- bence 4minute olsun.
+ Ama 5 kisiyiz. Dedi Sohyun.
- Ona gore degil. Bence cok iyi bi isim. Hadi videoyu kanal acip paylasalim.
Hepsi onayladilar. Dansi kanalimiza yukledik. 1 saatte bin kisi izlemisti. Cok iyiydi nazar degmez insallah.
Telefonum titredi. Mesaj kimdendi bilmiyorum ama hemen baktim. Ne mesaji mesajlar...
Anil:10 mesaj.
İrem:250 mesaj.
Oha İrem naptin lan!?. Cuss. Hemen acip okumaya basladim.
İrem:Ne???!!
İrem: Ne zaman?!!
İrem: Oha yaa!?
İrem: Neden bu kadar sanssiziz???!!!.
.
.
.
.
Hepsini okuyamamistim. Gozlerim dolmustu. Onun agladigini hissediyordum kahretsin. Cidden neden biz? Yha!!??
+Heyy!! Neyin var?
- Yok birseyim Sohyun. Cocukluk arkadasim ben buraya geldikten sonra İstanbula donmus. Mesaj atmis ona gozlerim doldu.
+ Yha! Cok kotu bi durum olmali. Buraya gelsin?
- Keske Gayook. Neyse kapatalim konuyuu.
Dedim ve Amipin attigi mesajlara baktim.
Anil:Pist nabyin kiz.
Anil: Yha cvp versenee senin icin uyanik kaldim. Salak!!
.
.
.
Seulbi(ceren)\ Anil

Yhaa!! Nediye oyle mesajlar atarsin???!!

Ozur dilerim.

Lan anil bu arada youtube 'a video yukledik. Dans videosu 4minute. İzle cbk!!

Tamam ceren.

Tamam hade byee.
***
Bu fiseqler neden bana garip garip bakiyodu?
- Noldu?
+ Turkce konustun sanirim ondan... Dedi Gayook.
- Sey pardon Turktu.
Biraz Dana oturduktan sonra gec oldugu icin hepsini evlerine biraktim. Ve fotograf cekilmistik. Cok guzel cikmistik woah *-*.

 Cok guzel cikmistik woah *-*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin