Bolum*14*

27 3 2
                                    

Yoorayi hicbir yerde bulamiyordum. Ya iki saniyede nereye uctu bu? Yooraaa nirdesin gulum. Evde mal mal dolanarak Yoorayi ariyordum. Lan bune saklanbaca bagladik iyice. Ay valla arayamiycam. Aciktim. Hemen mutfaga dogru ilerledim. Dolabi acip icinden birseyler aldim. Ve yemeye basladim. Neden bu kadar aciktim ki? Amaan neyse... Yemegi yedikten sonra misir patlattim. Avcuma misir doldurup agzima atarken salona gectim. Televizyonu acip magazin seyrettim. 4 gun sonra grup cikis yapacakmis. Hmm dusundurucu. Ama Yoora hala ortalikta yok. Magazin bittikten sonra diger kanallarda gezindim. Hicbirsey yokmu? Of bune ya. Sıkıldım. Ne yapsamki bilemedim dans etsem bu saatte hos olmaz. Uyuyan insanlar vardir. Aman yok kavga edemem. Ah Yoora nerelerdesin??.
*Yooranin agzindan*
Seulbi iyi gorunmuyordu. Bende hemen yanindan uzaklasip disariya ciktim. Evde geziniyordu belliydi. Daha sonra televizyonun sesi geldi. Ben de onun uyumasini bekliyordum. Ama ne yazikki uyumuyordu. Mont almadigim icin usumustum. Oturdugum hamakta sallanmaya basladim. Daha songs  isinmak icin birkac hareket yaptim. Ama hava cok soguktu. Suga mesaj atti. Ne yaptigimi soruyordu. Ne diycem simdi ben buna??
*Suga&Yoora Chat*
Suga:Yoora ne yapiyorsun?
Yoora: Seulbiyi yalniz biraktim bahcedeyim gelsene.
Suga:Bu sogukta? İceri gir cabuk Taeyide alip geliyorum. Gece gece hasta olcaksin.
Yoora: Peki giriyorum. Hemen gelin.
Suga: Hemen iceri gir Yoora ve otur bekle bizi Seulbiye bise deme supriz yapalim.
**
Cevap vermeden iceriye girdim. Seulbi televizyona dalmis ve tikinmakla mesguldu. Hemen gizlice merdivenlere dogru gittim. Yukari ciktim ve uzerimi degistirdim. Asagi indigimde ses yapmak istemesemde ayagimla ayagima bastim.
- Ah!
+ Huh!? Noldu lan? Nerelerdesin sen? Yarim saattir seni ariyorum.
- Ama orda oturuyorsun?
+ Off tamam. Ben yukari gidiyorum.
- Sen bilirsin.
Yukari cikti. Ve odasina girdi.
*Seulbinin Agzindan*
Bu kiz neredeydi ki? Lan ben odasina girince dolaba falan mi saklandi?  Ben niye bulamadim? Sansimi ben hay. Banyoya girdim. İlik bir dus aldim ve evet odamda mal mal havluyla dolaniyordum. Aniden birisi kapiyi acti. Ben Yoora sanip arkami dondum. Keske donmeseydim.. Donmemle kipkirmizi oldum. Agzini acmis bir sekilde bana bakan bir Taehyung vardi karsimda. Zilide calmadilarki? Bu ne boyle. İkimizde kipirdamadan yutkunarak birbirimize bakiyorduk. Taehyung ta bende utanmistik.
-Ohm. Haberim yoktu insan bi kapiyi calar.
+O-ozur d-ilerim gormedim say. Dedi ve kapiyi kapatip cikti.
Allahtan havlu vardi. Ay host. Hemen uzerime guzel birseyler giyindim. Evde oldugum icin bi problem yoktu.

Misafirimiz oldugu icin pijamalarimi giyinmedim. Taehyung bana o  sortu disarda giydirmeyecegi icin evde giyiniyordum. Hava soguk olsada evin ici cok sicakti. Usuyunce ortuyu kafama kadar sarip oturuyordum. Parfumumu sıkıp asagiya inecekken coraplarimi unutmustum. Hemen odama geri gidim coraplarimida giyindim. Ve asagi iniyordum. Gulumserken bir anda corabima bastim ve yuvarladim. Hepsi bana guluyordu. Biride kalkmama yardim etmedi... Takii ben sabir dileyen bakislar atana kadar. Taehyung gulmeyi kesip belimden tutup kucagina aldi ve koltuga koydu.
+ İyi misin? Bu sortu disari giyme sakın.
- Boyle diyecegini bildigim icin evde giyiniyorum merak etme.
+ Oh iyi de sen iyi misin?  Dedi Tae.
- Evet ama açım.
+ Oha Seulbi evide yeseydin? Mutfagin hali ne hem oyle?? Dedi Yoora.
Kiz hakliydi mutfagi dagitmistim.
+ Seulbi sacin?
- İlk sen fark ettin Suga. Gecici bu banyoya girdikten sonra akar. Ama yarin sariya boyaticaamm.
+ Hm benim sevgilim sarisin mi olacak mis? Dedi Taehyung.
- Yok ben gecici boya kullanayim. Daha iyi olur.
Kimse bise demedi. Taehyun arabanin anahtarini aldi ve disariya cikti. Bende pesinden gittim. Ne yapiyor bu? Arabanin kapisini acti ve icinden bir kutu aldi. Ben saskin saskin ona bakarken elimden tuttu ve bahceye goturdu. Uzerimde t-shirtum ve sortum vardi birtek uzerimde. Montunu cikarip omzumlarimin uzerine koydu. Elindeki kutuyu bana uzatti.
-Taehyung? B-bu ne?
+ Bilmem ac icine bak.
- Ay ama bu agir biraz.
+ Yerde ac.
- Tamam.
Kutuyu yere koydum. Uzerindeki süsü actim. Daha sonra kapaga geldigimde Taehyung beni izliyordu. Ona baktiktan sonra kapagi kaldirdim. Bana bir yavru kopek almisti.
- Oha cok tatliii. İyi de sen bu saatte nasil buldun bu kopegi?
+ Bizim kopek yavrulamisti. Hepsine bakamayacagimiz icin verdik cogunu bir tane kalmisti bende sana hediye etmek istedim.
- Cok tesekkur ederim. Ama adi ne bunun?
+ Hm bilmem ad koymamistim istedigini koyabilirsin.
- Hm erkek degil bu? O zaman Cash olsun adi. Bence guzel.
+ Cash? Baska bisey olsun.
- Bobo Pang. Arada bir tanesini soyleriz.
+Olur.
Kutunun icinde kopek icin gerekli olan seyler vardi. Kopegi kutuya geri koydum ve eve girdik. Yoora ve Suga saskin saskin bize bakiyorlardi. Yooranin yanina oturup kutuyu kucagina koydum.
- Kanka sunu acsana ya.
+ Ne ki bu?
- Bilmem sen ac.
Yoora merakli gozlerle bir bana bir kutuya bakiyordu. Kutuyu actiginda ciglik atmisti. Kopek bile korkmustu. Kopek karsisina birden cikinca kizin oda korktu dogal olarak kutuyla birlikte kopegi dusurecekti ki tuttum.
- Kanka sakin ol Taehyung bana getirmis. Artik oda bizimle kalacak.
+ Ya!! Odum patladi tipe bak. Birden bide karsima cikti kalbim ay.
Hepimiz gulmeye basladik. O kadar komikti ki.
+ Eee bunun adi ne peki? Dedi Suga.
-Bobo Pang. İki ismi var. Oyle neyse ben icecek birseyler alayim.
Mutfaga gittim. Yanimda kopegi ve mamasini falan getirdim acikmistir diye. Mama kabina mamasini bosalttim. Oda yemege basladi. Cok tatliydi ve ben cok sevinmistim. Dolapta kola vardi. Bende bir tepsi alip bardaklari dizdim daha sonra kolayi da doldurduktan sonra iceriye gittim. Herkez eline bir bardak aldi. Sugayla Yoora birbirlerine sariliyorlardi. Yoora basini Suganin gogusune koymustu. Sugada onu sarmisti. Benim kucagimda Bobo Pang vardi. Taehyung bos bos oturuyordu. Yanina yaklastim.
- Taehyung iyi misin? Neden boylesin?
+ Bilmem. En ufak bir fikrim yok.
- Ama ben seni cok ozledim Sugayla Yooraya bak. Bide bize.
+ Haklisin.
Dedi ve yanima oda yaklasti. Bizde birbirimize sarildik. Normalde bunu yapmazdim ama dayanamadim. Taehyungu yanagindan opecegim sirada basini cevirdi ve opusmeye basladik. Sanirim onun iyi olmama sebebi buydu. Bugun beni gordugu hal. Utanc vericiydi gercekten.
Kucagimda kiprasan Boboyu kanepeye biraktiktan sonra Taehyungla yukari ciktik.  Odama gectik. Taehyung gercekten rahat degildi.
- İyi misin?
+ Sanmiyorum.
- Bugun gordugun sey yuzunden degil mi? Of ozur dilerim. Dedim ve ellerimle yuzumu kapattim.
+ Senin sucun degil kapiyi calmaliydim.
- T-tamam.
+ Konuyu kapatalim neden buraya geldik?.
- Bilmiyorum ki.
Yarim saat oylece oturduk. Taehyung lavaboya gitti. Bende yeni evliler gibi hissetim bian. Kafami iki yana sallayip kendime geldim. Taehyung zor anlar geciriyordu. O lavabodayken altima uzun birseyler gecirecektim. Tam sortumu indirdim arkami donuk giyiniyordum kapinin kilidi acildi hemen kaldirdim esofmani.
- Asagiya inelimmi?
+ Fark etmez.

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin