Sevgi.
Bu dünyadaki en güzel duygu.
Tabi ilk olarak sevgiyi dahi Yaradanı sevmek.
Daha sonra sırasıyla yarattığı herşeyi.
Öncelikle sadece O yarattığı için.
Sonra sevilmeye layık bulduğumuzdan.
Sevmek kolaydır..Çünkü kalp her zaman sevgiye açtır.
Önemli olan doğru sevgilerle, doğru kişilerle doldurabilmek kalbimizi.
Bu geçici dünyadaki, geçici olan neyi seversek sevelim temeline Bakî olanı yerleştirebilmek.Yani az öncede ifade ettiğim gibi Allah için sevmek.
Sevgiyi dahi ibadete çevirmek.
Sübhanellah!
Sen ne büyüksün Rabbim.
Senin Keremin ne büyük.Yaptığımız en ufak birşey bile Senin için olduktan sonra ibadet, Sen çok merhametlisin.
Kalpleri birbirine ısındıran da Sensin.(Enfal 63)
Şimdi benim kalbimdeki ısınmada senden değil mi?
Sabaha kadar konuşsa hiç susmadan, bıkmadan dinleyebileceğim muhabbeti gönlüme veren Sensin degil mi Rabbim?
El-Vedûd!
Verdiğin herşey gibi bunada bin şükür.
Şükür ki, Seni bilen, Senden korkan birini koydun gönlüme.
Öğle namazını kılmak için odama çıktıktan sonra pencerenin önüne oturup bu düşüncelere daldım.
Evet, itiraf ettim kendime, ben aşık oldum.
Ama kaşına gözüne değil.
İmanlı kalbine, edebli haline..Ve de helâlime.
Rabbim haramdan korudu beni bunca zaman çok şükür.
Kapının tıklanmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.
Gelen Ensar'dı.
"Gelebilir miyim?"
"Gel tabiki."
Gelip yatağıma oturdu.Bende pencerenin kenarında ayakta dikiliyordum.Kalp sağlığım açısından burada oturmam daha iyiydi.Bir itirafın eşiğinden yeni döndüm sonuçta.Acaba Ensar da beni seviyor mu?
"Düğün konusunda konuşamadık hiç.Nasıl birşey istiyorsun?Yani aklında birşey varsa söyle de şimdiden ayarlamaya çalışayım inşallah."
Tabi ya düğün.Hep unuttum ben.
"Şey..Aslında benim bu konuda özel hiçbir isteğim yok.Gelinlikte giymek istemiyorum hatta.Öyle gelinlik ve düğün hayalleri kuran kızlardan olmadım hiç.Çok mantıklıda gelmiyor o kadar abartmak.Amaç insanlara evli olduğunu duyurmak ama gösteriş ve şova dönmüş iş."
Pür dikkat ve hayran bakışlarla beni dinlediğini farkedince sustum.Oda da gezdirmeye başladım gözlerimi.
"Niye sustun?Ne güzel anlatıyordun?"
"Biran çok konuştum gibime geldi."
"Yok aksine güzel konuştun.Seni ilk gördüğüm gün farklı bir kız olduğunu anlamıştım Hurma Ağacı.Ama açıkcası yinede hergün şaşırtıyorsun beni.Bende seninle aynı düşüncelerdeyim hemen hemen.O zaman 2 gün sonraki resmi nikaha çağıralım insanları, öyle duyuralım olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HURMA AĞACI
Duchowe"Hurma ağacı." "Efendim?" "İsminizin anlamı diyorum, hurma ağacı." "Ah, evet.Babannem koymuş. Bana bıraktığı en büyük miras benim için.İsmimi çok seviyorum.Ama ailem ve arkadaşlarım Buğlem ismimi kullanır.Lina'yı kullanan sadece babannemdi onu da ka...