Yeni Hikaye!

4.1K 245 73
                                    

Cümleten Selamünaleyküm.

Ve hayırlı ramazanlar.

Başlıktanda anlaşılacağı üzere yeni hikaye haberiyle geldim.

Yeni hikayemin giriş ve ilk bölümünü paylaştım.

Ama watpadd ve sorunları yüzünden sizlere bildirim gelmediğini farkedip buradan da haber verme gereği duydum.

Bir yandanda iyi oldu, konuşuruz biraz hikaye hakkında.

Hikaye, yaşanmış bir olaydan alıntı. Ama sadece ana konusu. Çünkü detaylı bilmiyordum zaten yaşanılanları. Bildiğim 20 cümlelik olayı size hikaye olarak uyarlayacağım inşallah :) Çok etkilenmiştim duyduğumda, ben olsam ne yaparım? Diye sormuştum kendime. O yüzden bakacağız neler yapacağıma :)

Şaka Şaka benlik bişey yok, iş Erva'da.

Bu kurgu bir senedir aklımda açıkcası ama yeni cesaret ettim. Sizin güzel yorumlarınız vesilesiyle. Çünkü ben kendimi 'yazmak' konusunda çok acemi hissediyorum, yetersiz buluyorum. Bu yüzden de içimde gelmiyor yazmak.

Hurma Ağacı, 22 senelik hayatımdaki ilk hikayemdi. Bu da ikincisi olacak inşallah.

Hep birşeyler yazdım -şiir, kompozisyon, günlük gibi- ve başarılı da bulundum ama hikaye yazmaya yeltenmemiştim hiç. Birgün yazar olmayı da düşledim hep ama roman falan değil. Bu platformla karşılaşınca da neden olmasın? Dedim kendi kendime. Kalemini, hayal gücünü geliştirirsin en azından.

Hurma Ağacı da çok acemi işi oldu. Biranlık heyecanla, üzerinde çokça düşünmeden yazdım ve kısa sürede bitirdim. Baktım bu işte bayağı acemiyim, yazma hevesim kaçtı sonra da.

Neyse hulasa-i kelam bir sene sonra, sırf güzel yorumlarınız için buradayım. İnanın okunma sayısı umurumda değil, ama her okuduğunuza iyi kötü yorum yapın ki, doğru mu yanlışı mı bileyim.

Çünkü ben yazdıklarımı okuyamıyorum 🙈🙈 Çok ciddi söylüyorum bunu, kontrol etmek için okuyorum bir, onda da düzeltmek istiyorum orasını burasını her seferinde. Yorucu oluyor yani. Birde utanıyorum biraz okurken. Ben yazmamışım gibime de geliyor çoğu kez.

Yine çok konuştum. Hikaye harici herşeyden de konuştum. 😂

Keyifli okumalar.

Allah'a emanet olun.

HURMA AĞACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin