Multimedia: Hamza Tzortzis
İlla birilerine hayranlık beslemek istiyorsanız, böyle adamlara hayran olun.
Bizim Müslüman(!) bir ülkede yapamayacağımız işi adam yurt dışında yapıyor.
Allah böylelerinde razı olsun.
Biz mi?Bizi de ıslah etsin.
🌙🌙
Hiçbir sır sonsuza kadar saklı kalmıyor tamam da bu kadar erken nasıl öğrendi?Yine de bilmemezliğe yatmak en iyisi.
"Neyi sana anlatmayacak mıydım?"
"Neyden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun."
"Ah, peki tamam anladım.Kim anlattı bu kadar çabuk?"
"Bir önemi var mı?Sen benim soruma cevap ver."
Hala ayakta dikildiğimizi farkedip geçip oturdum koltuğa, oda yanıma oturdu.
"Anlatmayacakım tabiki."
"Neden?Kocanım ben senin.Derdini, sorununu bana anlatmayacaksın da kime anlatacaksın?"
"Bu öyle büyük bir dert değil, çokta takmadım esasında.Tuhaf oldum sadece, üzüldüm durumuna.Bu olayda mağdur ben değilim, o.Yani tabi kimse suçlu da değil ama sevmiş işte seni, suç değil ki bu."
"Ne güzel şeysin sen öyle, üzüldüğün nokta bu muydu cidden?"
"Buydu tabi.Benim bildiğim birşeydi zaten yani sen söylemiştin.Ama onun benim bildiğimi bilmesini istemezdim, yüzyüze bakıyoruz sonuçta ve bir kötülüğünüde görmedim.İlk başlarda biraz tuhaf davransada sonradan iyiydik yani.Of ne bileyim ne hissedeceğimi de şaşırdım."
"Gel buraya gel."
Kollarının arasına aldı beni, sardı sıkıca.
"Tamam, daha fazla sevemem herhalde dediğim yerde birşey yapıyorsun ve artıyor sevgim.Ne yapacağım ben seninle?"
"Seveceksin.Hergün biraz daha.Benim yaptığım gibi."
Bir süre oturduk öyle sarılı şekilde.Benim sağ tarafımı onun kalbi, onun sağ tarafını benim kalbim doldurdu, bütün olduk.
"Şimdi sen söyle bakalım, kimden öğrendin?"
"Birşey için bizim Bilal'i aramıştım.Tamda hanımı Zehra bu olayı anlatmış ona, 'nasıl Lina bacım' diye sordu, bende 'neyi varki' dedim, o da 'böyle böyle olmuş ya hani' diye anlattı işte, bilmediğimi çaktırmadım bende iyi diye geçiştirdim."
"Anladım."
"Kocadan birşey saklanılmayacağını anladın değil mi artık?Ne olursa olsun anlat bana seninle ilgili, gizli saklı olmasın aramızda."
"Ya bu tam benimle ilgili değildi, o ne öyle şikayet eder gibi."
"Ne şikayeti güzelim, tanımıyor muyum ben seni?"
"Hım.Hadi kitabımıza dönelim, neyi seçmiştin?"
"Ramazan Kayan, 'Nebevi Bir Eylem: Davet'. "
"Güzel bir konuya değinmiş.Hadi başla okumaya, bende dinleyeyim."
"Evet, çok güzel bir konu.Ben başlıyorum ama hep ben okumayacağım, sende okuyacaksın."
"Tamam."
"Davet; fıtratı bozulmuş duygu ve düşünce kodlarına fıtratını hatırlatmaktır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HURMA AĞACI
Spiritual"Hurma ağacı." "Efendim?" "İsminizin anlamı diyorum, hurma ağacı." "Ah, evet.Babannem koymuş. Bana bıraktığı en büyük miras benim için.İsmimi çok seviyorum.Ama ailem ve arkadaşlarım Buğlem ismimi kullanır.Lina'yı kullanan sadece babannemdi onu da ka...