Je zpátky

839 36 18
                                    

*Mag*

Přiběhla jsem domů a rychle sundala promočené oblečení. Když jsem šla z práce postihl mě slejvák. Proč zrovna teď se mi muselo rozbít auto?

Mokré oblečení jsem hodila do pračky a napustila jsem si vanu. Po chvilce byla plná a já si do ní vlezla. Pustila jsem si svůj oblíbený playlist písniček a broukala si do rytmu.

Asi tak po hodině jsem se donutila vylézt z vany, což mi šlo fakt špatně a oblékla jsem si svůj huňatý župan, který jsem dostala od babičky k devatenáctým narozeninám.

Přešla jsem do kuchyně a udělala jsem horkou čokoládu. Otevřela jsem lednici a z horní police jsem vyhrabala šlehačku a jahody. Myslím, že už je hotovo.

V obýváku jsem zapla svůj notebook a koukla jsem se na zítřejší program do práce. Dělám totiž asistentku jednoho ředitele největší firmy ve městě a mám toho docela dost.

Mů plán na zítra je takový.

- 5:30 - budíček.
- 6:00 - musím být v kavárně u mostu pro kafe šéfovi.
- 6:20 - kafe musí být na stole, papíry roztříděny.
- 6:25 - příchod šéfa
- 6:40 - nákup podle pokynů
- 7:30 - příprava večírku
- 8:20 - seznámení s ředitelem z firmy z Chicaga

Tak zítra toho naštěstí moc nemám. S ředitelem firmy z Chicaga zabere celý odpoledne. Doufám, že to nějak nepokazim.

Z učení mýho plánku nazpaměť mě vyrušil můj kamarád Fredo, který mi volal na mobil.

"Ahoj, tak co říkáš na tu novinu Mag. Promiň, že volám tak pozdě" Vůbec netuším o čem to mluví.

"Co prosím??" Zmateně jsem se zeptala.

"Ty to nevíš?" Ptal se nechápavě.

"Co přesně nevím?" Jsem pořád stejně zmatená a už mi to začíná vadit.

"Koukni se na zprávy z minulýho týdne a pak mi brnkni" řekl a položil to.

"Cože?" Mírně podrážděně jsem vykřikla, ale to už neslyšel.

Naštvaně jsem zapla stránku se zprávami a projížděla jsem novinkama.

Nic co by mě zaujalo více než obvykle. Vraždy, krádeže a autonehody. Až pak jedna zpráva mě zaujala.

KRIMINÁLNÍK AUSTIN MOON BYL PROPUŠTĚN Z VAZBY!!

Známý kriminálník Austin Moon (24) byl propuštěn z vazby za dobré chování. Změnil si jméno a odstěhoval se ještě neznámo kam. Uvidíme co se z toho vyvine dál.

Panebože!! Jen to ne. Je zpátky!

----------------------------

Ahoooj! Takže..:D Píšu novou story. Samozřejmě s Rossem Lynchem❤️ Mám už hodně kapitol předepsaných, takže by se nemělo stát, že nechám rozepsaný příběh a pak to v polovině ukončím, protože nebudu vědět co dál psát :D

-omlouvám se za chyby! :-)

Baruš

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat