Jste zatčen

544 30 9
                                    

*Mag*

Ráno jsem se probudila ještě před budíkem. Umyla jsem si hlavu a všechno jsem stíhala s předstihem.

"Maggie, co se s tebou děje? Jsi nějak mimo" Řekla mi moje spolupracovnice.

"Jsem v pořádku" lež.

Měla bych být v pořádku, když se vrátil můj bývalý přítel z vězení?.

Nevím co teď mám cítit.

Když v den mých devatenáctých narozenin odvezli Austina policajti, myslela jsem, že se zhroutim..a teď je zpět.

***flashback***

"Všechno nejlepší princezno" usmál se na mě Austin a pohrával si s mým přívěskem, který mi dal on k narozeninám.

"Děkuju brouku" uchechtla jsem se, přitáhla si ho blíž za košili a přitiskla jsem se na jeho rty.

Miluju jeho rty. Dalo by se říct, že jsem na nich závislá. Už tři roky je líbám a jen jeden den jsem bez nich a už strádám.

"Není ti zima?" Zeptal se pochvilce. Jsme totiž na zahradě a to je deset večer.

"Trošku..jdem dovnitř?" Zeptala jsem se a pohladila ho po hrudi.

Jen kývl a vydali jsme se ke dveřím, když v tom mě vyrušil silný hluk houkaček. Okamžitě jsem ztuhla a podívala jsem se na Austina, který zřejmě věděl o co jde.

"Pamatuj si, že tě vždycky budu milovat Mag" hlesl a smutně se na mě podíval. Podívala jsem se na něj s otázkou v očích. Co se kurva děje?!?

"Austine-" začala jsem, ale ihned jsem přestala.

"Austine Moone! Lehněte si na zem a ruce za zády! Jste zatčen za vraždu Raye a Jacka Gilsových" křičel policajt na mojí zahradě. Počkat cože? Vražda? Vím, že měl jeden čas problémy s drogami, ale vraždy?

Koukala jsem, jak můj přítel leží na zemi s rukama nad hlavou a začaly mi téct slzy po tvářích. Koukala jsem nepřítomně na zem a nechala slzám volný průběh.

Po chvilce jsem se odhodlala zvednout hlavu a podívat se na něj. Seděl už v policejním autě a pohled měl upřený na mně. Nezmohla jsem se na nic. Až po jeho odjezdu jsem se rozběhla domů, zamkla a histericky brečela.

***end of flashback***

----------------------------

Ahoj! Druhá část je tu a doufám, že si líbí. Tyhle první části jsou takový seznamivací, pak se to rozjede :DDD Budu míč ráda za každý vote a komentář❤️

-Baruš :-)

- omlouvám se za chyby

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat