Prosím přestaň

432 33 23
                                    

Rychle jsem sebou trhla a podívala se na dotyčného. Ah fuj! Slizoun, který nás informoval před letadlem, seděl vedle mě a přejížděl mi po pravém stehně. Bylo mi z toho nazvracení.

"Přestaň" sykla jsem a sundala mu ruku z mé nohy. On se jen zašklebil a vrátil jí tam zpět. Ještě k tomu stehno pevně stiskl a já měla co dělat, abych se nerozbrečela.

"Nech toho" zavrčela jsem a snažila se znovu sundat jeho ruku, ale nešlo to. Měl větší sílu než já a ať jsem dělala co chtěla, jeho ruka stále svírala moje stehno.

"Prosím přestaň" šeptla jsem zlomeně a do očí se mi nahrnuly slzy. Normálně takhle citlivá nejsem, ale mám měsíčky a to jsem hrozná cíťa.

Když ten kluk nehodlal přestat a jel rukou pořád výš, zavřela jsem oči a kroutila se co nejvíc to šlo. Doufala jdem, že to vzdá. Najednou jsem už necítila tlak na mým stehně a slyšela jsem silnou ránu.

Rychle jsem otevřela oči a viděla slizouna, jak leží na zemi a drží si nos, ze kterého mu teče krev. Nad ním stojí můj hrdina Ross, který se nasraně dívá na slizouna. Všimla jsem si, že Rossovy zase zčernaly oči. To se mu stávalo vždycky, když byl hodně naštvaný a nevěstilo to nic dobrýho.

Rychle jsem vstala a přešla k Rossovy. On mě obejmul a já mu začala prstama kreslit malé kroužky na záda, aby se uklidnil. Vím, že kdybych to neudělala, klidně by ho i zabil nebo přinejmenším dostal do nemocnice.

Když jsem cítila, že se jeho dech vrátil do normálu a on se pomalu uvolnil, pustila jsem ho a sedla si zpět na místo v kupé. Slizoun furt ležel na zemi a bál se vstát. Dobře mu tak.

Ross ho zvedl, odstrčil ke dveřím a zakřičel "Máš padáka.". Když kluk odešel, můj hrdina dal pokyn pilotovy, že už může vzlétnout a přisedl si ke mně.

----------------------

Čusky lidi :) Nová část je tu a já vám chci zase poděkovat za krásné komentáře! ❤️❤️

Myslíte si, že Ross udělal dobře když si sedl s Mag?
A co bude dělat Nicol? :D

- Omlouvám se za chyby

-Baruš❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat