Před nebo po?

315 24 10
                                    

*Mag*

"Ano!" Vyjekla jsem a skočila mu kolem krku.

"Miluju tě." Úlevně vydechl a v očích mu zajiskřilo. Nandal mi prstýnek a já se cítila šťastná.

"Mám hlad." Zakňučela jsem asi po deseti minutách strávených v pevném objetí.

"Proto tu mám připravenou večeři kočko." Uchechtl se a odstunul mi židli u stolu, abych si mohla sednout. Aj Gentleman.

Upřímně jsem si vychutnala jídlo s příjemnou atmosférou.

A pak jsem měli namířeno domů.

-------------------

"Lásko?" Uslyšela jsem melodický hlas kousek za mnou.

"Ano?" Otočila jsem se a nechala Rosse, aby si mě přitáhl k sobě.

"Víš..no..eh." Začal kokotat a já se rozesmála.

"Víš že mě můžeš říct všechno."  Usmála jsem se a pohladila ho po tváři.

"No..jen jsem se chtěl zeptat, kdy budeme mít termín svatby." Uculil se a nervózně si prohrábl vlasy.

"No, já nevim." Odpověděla jsem a netušila jsem co říct.

"Kdy by jsi tak chtěla?" Pousmál se a přešel se mnou v náruči na pohovku, kam mě položil.

"Nevím..protože za chvíli budu vypadat jako hroch." Povzdechla jsem si a přitáhla jsem ho k sobě.

"Lásko." Zasmál se. "Budeš nádherná is s malým Lynchem uvnitř."

"Ne." Zakňučela jsem. Když jsem byla malá, svatbu jsem si představovala milionkrát, ale že při tom budu vypadat jak sud, to fakt ne.

"Tak fajn, takže buď jí uděláme po porodu a nebo ještě teď někdy narychlo, aby jsi měla stejnou postavu." Smál se mi. Copak on nechápe, že před oltářem chci vypadat jako princezna a né jako hrošice?

"To beru." Zašklebila jsem se.

"Takže kdy, před nebo po?" Uculil se.

"Jak chceš ty, to už mi je jedno." Vydechla jsem a objala ho kolem pasu.

"No...myslím že bude lepší, když se malej Lynch narodí už do úplný rodiny se vším všudy." Nervózně sklopil hlavu a já v sobě dusila smích. Pan Ross Lynch se stydí? Maleej.

"Tak dobře, ale to už by jsme si měli máknout, protože malej Lynch se zvětšuje." Povzdechla jsem si a Ross vyprskl smíchy. Blbec.

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat