Ráno jsem se probudila kvůli tomu, že mi byla hrozná zima. Oči jsem nechala stále zavřený a rukou jsem poslepu hledala Rosse, abych se k němu mohla přitulit. Nic. Odlepila jsem oční víčka od sebe, ale nikde jsem ho neviděla a začala jsem panikařit. Co když je u Nicol? Co když je u nějaký jiný holky? Co když se semnou vyspal a teď mě bude ignorovat? Ah, přestaň Margaret! Nebuď histerka!
Snažila jsem se uklidnit, ale moc mi to nešlo, pak jsem si ale všimla otevřených balkónových dveří a hned ze mě stres opadl.
Chtěla jsem hned běžet za ním, ale pak mi došlo, že jsem nahá. Možná kdybych byla nějaká sebevědomá holka, která ho chce vzrušit, tak ano, ale to já nejsem. Dřív mi bylo jedno před ním být nahá, ale teď ho vidím po pěti letech a naše těla se aspoň trošku změnily.
Vedle postele jsem uviděla jeho modro-zelenou košili a tak jsem se do ní nasoukala. Ještě předtím jsem si pořádně prohrabala rukou vlasy, ať je nemám zacuchané a rozešla jsem se směrem k balkonu, kde už čekal Ross jen v boxerkách.
"Ahoj" Šeptla jsem a zezadu ho objala.
"Ahoj princezno" Típl cigaretu a otočil se ke mně.
"Jakto že nespíš?" Sladce se na mě usmál a já si promnula rukou oči.
"Byla mi zima" Fňukla jsem a pevně ho objala.
"Měla by jsi chodit takhle oblečená častěji" Zasmál se a já zčervenala. Naštěstí jsem měla tvář zabořenou do jeho hrudi, takže mě nemohl vidět.
"Pojď ještě do postele" Smutně jsem se na něj podívala a zatahala ho za ruku.
Jen se usmál, chytl mě za boky a vyzvedl mě do výšky. Automaticky jsem kolem něj obmotala nohy a hlavu jsem si položila do záhybu jeho krku.
Odnesl mě až k posteli a na ní mě jemně položil. Chtěl ještě někam jít, ale já ho chytla za ruku a stáhla k sobě.
"Šel jsem zavřít dveře u balkónu" Zasmál se.
"Nikam!" Zavrčela jsem a pevně ho objala.
Začínám být znovu šťastná.
----------------------
Čusky:D
Tak nějaká tady romantika že :D
Omlouvám se za chyby:)
Baruš❤️
ČTEŠ
He's back!!✔️
RandomMag a Austin spolu chodili od šestnácti let. Jednou si pro něj přišla policie a zatkli ho. Byl odsouzený za několik vražd na sedm let. Co se stane když ho propustí za pět let? Co se stane když si Austin změní jméno? Vzpomene si Mag na něj? Vzpomene...