Nejsem sama.

322 24 11
                                    

*Mag*

"No tak dobře." Řekla jsem pochvilce. Nevěděla jsem, jestli jsem se rozhodla správně, ale představa, že budem muset s Rossem strávit noc na lavičce ve městě které neznáme se mi moc nezamlouvala. Sice jsem mu stoprocentně nevěřila, ale také jsem se chtěla dozvědět pravdu.

---------------

"Panebože! Ja mám dědu!" Vykřikla jsem a Ross s Harrym se zasmáli. Harry je můj děda. Ukázal mi vzkazy od Emily -mojí babičky, která mě donedávna vychovávala- a taky fotky ze svatby.

Harry byl dost špatný z toho, že zjistil, že má syna až za takovou dobu a mě ho bylo líto.

Všechno mi začalo do sebe zapadat. Babička mi vždycky povídala, že od jedenácti let chodila s nějakým mužem a vzala si ho. Bohužel jejich láska po takový době vyprchala, rozvedli se a on se odstěhoval...Harry!

Já mám dědu! Myslela jsem, že už tu nikoho z rodiny nemám. Když umřela babička, zbyl mi jen Fredo a Ross. A teď mám i Harryho.

Večer se Harry nabídl, že nás provede po městě. Udělali jsme velký okruh a nakonec jsme se zastavili v baru.

Děda se někam vytratil a Ross hned objednal drinky. Házeli jsme do sebe panáky jeden po druhým a já začala být čím dál víc veselejší.

Najednou mě někdo popadl za ruku a táhl k tanečnímu parketu.

"Co tu dělá taková kráska sama?"  Opilecky se na mě usmál nějaký černovlasý kluk v mým věku.

"Nejsem sama." Šibalsky jsem mrkla a vytrhla jsem mojí ruku z jeho sevření.

On mě ale chytl a přitáhl si mě zpátky. Chtěla jsem mu něco říct, ale přerušil mě Rossův opilecký hlas.

"Vypadni od ní!" Zasyčel a popadl mě za ruku.

Táhl mě pryč od toho úchyla až k nějakým dveřím. Strčil mě dovnitř a zamkl je.

"Kde to jsme?" Zasmála jsem se, když jsem viděla Rosse, jak se sebe strhává oblečení.

"V pokoji, který mi půjčil ten kluk za barem." Ušklíbl se a ladnými kroky šel ke mně. Zastavil se těsně předemnou a dravě si mě měřil pohledem.

Jeho oči o odstín ztmavly a já jsem byla dost vzrušená. Myslím že tomu napomohl hodně ten alkohol.

Když nic nedělal, svůdně jsem si zkousla ret, abych ho navnadila.

Ross zalapal po dechu a hodil mě na postel. Alkohol nás zcela pohltil.

-------------------------

Ahoj.

Nová část je tu. :)

O půlnoci vyrážím do Itálie, tak nevím jestli stihnu přidat další část.

Ale možná tam bude Wi-Fi, tak dobrý. :)

Omlouvám se za chyby.

Baruš❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat