Žárlíš!

315 20 7
                                    

**Mag**

Ráno jsem se probudila dřív a tak jsem se rozhodla, že se půjdu porozhlédnout po okolí.

Asi pět minut jsem se snažila vymanit z Rossovo objetí a pak jsem se připravila a vyrazila.

Šla jsem po pláži a užívala si pocit bosých nohou, jak šlapou po rozpáleným písku.

V dálce jsem uviděla dřevěnou značku Thailand. Ross mi neřekl, kde jsme takže jsem sebou malém sekla. Vždyť to muselo být hrozně drahý!

Pokračovala jsem v cestě a za pár minut jsem uslyšela divný zvuk.

Předemnou byl pán, který vybrnkával melodii na kytaru a sedm dívek v sukních, které tančily do rytmu hudby.

Měli roztomilé sukně a trochu mi to připomínalo Hawaii.

"Kam si šla?" Vyrušil mě hlas Rosse. Otočila jsem se na něj a zarazila se. Měl na sobě jen boxerky! Nadzvedla jsem obočí a skenovala ho pohledem.

"Bál jsem se o tebe." Smutně se na mě podíval.

"Jsem v pohodě." Uculila jsem se, ale pořád jsem byla nervózní z jeho volby oblečení.

"Hned jsem tě šel hledat." Usmál se a pohladil mě po tváři.

"To jsem si všimla." Odfrkla jsem si a odvrátila od něj hlavu.

"Co tím myslíš?" Nechapavě mě pozoroval a já nevěděla, jestli si dělá srandu.

"Jsme deset minut od bungalovu a ty jsi tu jen v boxerkách? Vždyť tu chodí lidi!" Vyjekla jsem a hlavou pokynula k těm tancujicím dívkám.

"Měl jsem o tebe strach a tak jsem hned vyrazil. A stejnak..vždyť tu je jen pár lidí včetně..počkat! Ty žárlíš!" Zasmál se, když si všiml těch dívek a založil si ruce.

"Ne!" Zavrčela jsem i když to byla pravda.

"Ale ano." Šibalsky se na mě díval a mě to vyvádělo z míry.

"Ne. Víš co? Zítra se taky projdu po pláži jen v spodním prádle." Zasyčela jsem a rozešla jsem se zpátky.

"Žárlíš!" Uchechtl se. Tentokrát jsem už nic nenamítala. Jen jsem byla zticha a pokračovala v rychlé chůzi.

"Ale já bych taky žárlil." Sladce se usmál a ruce mi položil na boky. Hned jsem se zastavila a užívala si ten pocit, jak se mě dotýká.

Miluju MÝHO blonďatýho kluka.

--------------------

Ahoj.

Tahle část je nějaká divná, ale nic mě nenapadalo :D :(

Omlouvám se za chyby.

Baruš❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat