*Ross*
Po tom co utekla a nechala mě stát na záchodě samotnýho, začal jsem o všem přemýšlet.
Když jsem šel na tuhle pracovní schůzku, ani za milion bych si nemyslel, že Maggie bude ta asistentka o které Nick tak mluvil. Myslel jsem, že to bude nějaká kurva, kterou pak ojedu na záchodech. Nesuďte mě, byl jsem ve vězení pět let a od té doby jsem s nikým nespal. A to jako vázně. Byly to muka a myslel jsem, že dneska už zkončí...asi jsem se mýlil.
Mag.. Moje malá roztomilá Maggie. Hrozně se změnila. Vyrostla. Dospěla.
Toužim po jejím těle, víc než po jiným.
Vždycky to tak bylo.Možná jsem měl jí dřív všechno říct. Možná by to bylo lepší. Ne nebylo!!! Co jsem ji jako měl říct?! Hale, vím že mě obvinili asi z tří vražd, ale to je kec, já udělal jen jednu?! To určitě! Mags by utekla a já bych jí už nikdy neviděl.
Asi za pět minut jsem se vrátil ke stolu. Albert, můj asistent na mě mile koukal. Nick se tvářil zvědavě a Maggie mě vraždila pohledem. Nicol se mě jako vždy snažila dostat do postele. Kousala si ret a motala si vlasy na prst. Kdybych tu dnes nespatřil Mag, ještě dneska bych se s ní vyspal. Bohužel teď se plány změnily, takže Nicol se muže jít vycpat. A aby bylo jasno, Nicol je Albertova mladší sestra. On si myslí, že je to svatoušek, ale je to děvka jako každá jiná.
Moc jsem jí nevěnoval pozornost a usedl ke stolu. Přišel nějaký číšník a ptal se, co si chceme objednat. Asi si myslel, že jsme slepý, protože celou doby sváděl Mag a na naší přítomnost sral. Doufal jsem, že Maggie si toho nevšimne, ale ta se začervenala a sklopila pohled. Tak to teda ne chlapečku!
"Můžete jít" sykl jsem , když už všichni měli objednáno. Nikdo nebude dělat do holky, kterou chci!
Poté, co všichni dojedli jsem začal uskutečňovat můj plán.
"Nicku mohl bych ti teď ukranout Margaret? Večer jí vrátím zdravou slibuju" Schválně jsem se zeptal Nicka, protože vím, že Mags by mě odmítla. Použil jsem celé její jméno, aby to nebylo moc nápadné...no aspoň né víc než teď.
"Ale samozřejmě" nadšeně vypískl Nick a Mag vykulila oči. Chtěla něco namítnout, ale Nick jí varoval pohledem a tak poslušně vstala a přešla ke mně, kde už jsem jí nachystal dveře, které jsem jí otevřel a pokynul rukou ať vyjde ven.
A tak jsme společně vyšli ven z restaurace za doprovodu překvapených pohledů Nicka a Alberta a pohled Nicol, který Mags zabíjel.
-----------------------------
Ahoj! Doufám že se nová část z pohledu Rosse aspoň trochu líbila. :)
V dalších částech se samozřejmě dozvíte i proč někoho zabil atd.. :D
Dekuju za vote a komentáře❤️
-Baruš ❤️
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
He's back!!✔️
RandomMag a Austin spolu chodili od šestnácti let. Jednou si pro něj přišla policie a zatkli ho. Byl odsouzený za několik vražd na sedm let. Co se stane když ho propustí za pět let? Co se stane když si Austin změní jméno? Vzpomene si Mag na něj? Vzpomene...