Chci ti pomoct!

351 29 7
                                    

*Ross*

Cesta ze sídla Norths proběhla v pořádku. Teď zrovna sedíme v autě a jedeme domů. Ke mně domů. Maggie mi sedí na klíně a ještě pořád se trochu třese. Snažím se jí uklidnit a tak jí na záda kreslím malý srdíčka.

"Miláčku, neboj. Teď už bude všechno dobré."  Uklidňoval jsem jí a hladil jí po vlasech.

Asi po půl hodině konečně usnula. Byl jsem rád. Aspoň trochu si odpočine a já uskutečním svůj plán.

"Fredo, tak co to Thajsko?" Potichu jsem se ho zeptal a pohladil Maggie po zádech.

"Zítra odlétáte v 11:20, budete tam týden." Uculil se a já si oddechl.

Jsem rád, že na chvíli vypadnem.

Stejnak je to moje vina..měl jsem na ní dávat větší pozor.

**Mag**

Probudila jsem se na mírné otřesy. Netušila jsem, jestli moje poslední vzpomínky na to, jak mě Ross zachránil nebyly jen halucinace a tak jsem radši nechala oči zavřené. Cítila jsem, že mě někdo nese...ta známa vůně..Ross.

Otevřela jsem oči až když mě položil na postel a zjistila jsem, že jsem v cizím domě, asi u Rosse.

"Princezno ještě běž spinkat." Usmál se na mě. Nemohla jsem mu úsměv opětovat, všechno mě bolelo.

"Můžu se jít vysprchovat?" Potichu jsem zašeptala a sedla si do tureckého sedu.

"Jistě, klidně si napusť vanu." Pohladil mě po tváři a sedl si na postel.

Přešla jsem do koupelny. Mezitím co se napoustěla vana jsem se vysvlékla ze špinavé mikiny, kterou jsem dostala od Rosse.

Sedla jsem si do horké vany a nandala si na dlaň trochu mýdla. Myla jsem si celý tělo dvakrát, než jsem to vzdala a rozbrečela jsem se.

Cítila jsem se špinavá, použitá a nepotřebná.

"Mag si v pořádku? Jsi tam už dvě hodiny." Uslyšela jsem starostlivý hlas Rosse, který stál ze dveřmi od koupelny.

"Jsem v pohodě." Řekla jsem a snažila se znít co nejlépe. Nechtěla jsem, aby poznal, že jsem brečela.

"Ty brečíš? Můžu jít za tebou?" Nervózně říkal a já zpanikařila.

"Ne!" Vykřikla jsem nahlas.

"Jdu dovnitř." Řekl a hned přiběhl ke mně. "Lásko" Zašeptal, sedl si vedle vany a objal mě nehledě na to, že jsem byla celá mokrá.

"Copak se děje? Chci ti pomoct." Pousmál se a vtiskl mi pusu do mokrých vlasů.

"Cítím se špinavá a k ničemu." Vzlykla jsem a hlavu zabořila do jeho ramene.

"Cože?! Maggie koukni na mě." Potichu řekl, ale já ho neposlouchala.

"Maggie!" Zvýšil hlas a prstama mi jemně zvedl hlavu tak, že jsem se mu musela koukat do očí.

"Jsi ta nejkrásnější holka, kterou jsem poznal. A jsi jen moje..Já tě potřebuju a bez tebe bych byl naprosto v prdeli, takže už nikdy nechci slyšet, že jsi špinavá nebo k ničemu, jasný?!" Dokončil svůj proslov a moje tváře nabraly odstín červené.

"Neopouštěj mě Rossi." Zoufale jsem zašeptala. Jestli mi znovu zmizí ze života, asi zešílím. Tentokrat bych to nedala..znovu ne.

"Nikdy princezno." Zašeptal a dlouze mě políbil.

-----------------------

Omlouvám se za chyby

Baruš❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat