Ross těší mě

505 28 12
                                    

*Mag*

"Tohle je má nejlepší asistentka Maggie" přestavil mě Nick a všechny oči se upřely na mě.

"Moc mě těší. Jsem Albert." představil se starší muž a podal mi ruku. S úsměvem jsem jí přijala a podala mu tu svou.

"Margaret" usmála jsem se.

"Nicol" nepříjemně vyštěkla ta nádherná blonďatá holka v béžových šatech. Jen jsem mírně nadzvedla obočí a provokativně se pousmála jedním koutkem. Chce válku..má jí mít!!

Slyšela jsem tichý smích za mými zády a hned se za zvukem otočila. Stál tam on. To snad není možný, ale všechno do sebe zapadá. Změna jména a také to, že firmu jeden čas neřídil nebo jak to bylo, každopádně teď vím, že to je on. Poznala bych ho všude.

"Ross, těší mě" řekl svůdným hlasem a ladně napřáhl ruku směrem ke mně.

"Margaret" schválně jsem řekla své celé jméno a né přezdívku.

Jen co se dotkla má ruka jeho, naskočila mě husí kůže a mírně jsem se zatřásla.

On to ucítil a šibalsky na mě mrkl. Rychle jsem ucukla rukou a odvrátila pohled.

Přisedla jsem si vedle Nicka a pořád se vyhýbala jeho pohledům.

"Pověz nám něco o sobě Margaret?" Zeptal se Albert a já ho v duchu škrtila. Fakt děkuju.

"Eh..no jmenuju se Margaret Styles, je mi dvacet čtyři let. Bydlím v New Yorku..eh." vykoktala jsem ze sebe a netušila co dál.

"Ale, Prosím tě, jsi mladá. Určitě zažíváš nějaké to drama" Zasmál se a já s ním.

"Ne. Opravdu. V mém životě se neděje nic zajímavého." Usmála jsem se a doufala, že mě nebude už vyzpovídat.

"Nevěřím vám, ale už vás nebudu trápit" usmál se a já na něj vděčně koukla.

"Omluvte mě, musím na záchod" Usmála jsem se nejvíc sladce, jak jsem jen dokázala a přešla na toalety. Bylo toho na mě moc a tak jsem se rukama opřela o umyvadlo a rozdýchávala celou tuhle situaci.

"Mags??" Vyrušil mě ON!

---------------------------------

Ahoj! 😂 Míč bych chtěla poděkovat za komentáře u minulý části! Fakt si toho vážím! :) Doufám že jste rádi, že je to Ross/Austin. Kdyby jste něčemu nerozuměli, dejte vědět :D

-Baruš

-omlouvám se za chyby

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat