Nespal jsem s ní!

368 28 16
                                    

*Ross*

Kurva tak to je v prdeli! Co jí mám říct? Pravdu nebo lež?

"Víš..já..potkal jsem Nicol na chodbě" povzdechl jsem si. Musel jsem jí říct pravdu.

"Aha no" Přihmouřila na mě oči a já věděl, že je zle.

"Mag-" Chtěl jsem jí uklidnit, ale ona mě přerušila.

"Nejsme spolu, nemusíš mi nic vysvětlovat." Řekla v klidu a mě píchlo u srdce. Má pravdu, ale mě se to nelíbí.

"Nespal jsem s ní" Vysoukal jsem ze sebe přiškrceným hlasem.

"To ti nežeru" Uchechtla se a měřila mě naštvaným pohledem.

"Naposledy jsem spal s tebou" řekl jsem popravdě.

"Nejsem naivka Rossi" Naštvaně zavrčela. Začínala být vzteklá, ale to já taky a ani nevím proč.

"Ty mě nevěříš?!" Rozhodil jsem rukama do stran.

"Ne!!" Odsekla a můj obličej nabral červenou barvu.

"Proč nechceš věřit pravdě?!" Zakřičel jsem nazpátek.

"Protože to pravda není! Tak co si teda dělal, když jsi s ní nespal no?!" Zasyčela a její hnědé oči o odstín ztmavly.

"Vykouřila mi!!" Zakřičel jsem nahlas a doufal, že mě nikdo mimo pokoj neslyšel.

"Jsi magor, nejdřív mi říkáš, že jste spolu nespali a pak řekneš tohle?!" Zavrčela a já nevěděl co říct. Nic to pro mě neznamenalo. S Nicol jsem nespal, ale tak... když se na mě vrhla, tak jsem se nemohl ovládat. Už jsem to fakt potřeboval.

"To nebylo spaní!! Potřeboval jsem to! A hned co mi to udělala jsem šel za tebou! Víš jaký to je s nikým pět let nespat?!" Zakřičel jsem dost nahlas a ona sebou lehce trhla.

"Dej mi pokoj" Fňukla a já začal litovat, že jsem řval tak moc.

"Maggie" Zašeptal jsem a chtěl jí pohladit po tváři, ale ona se odtáhla.

"Vypadni!!" Zakřičela. Povzdechl jsem si a přešel ke dveřím. Nevim, co mě to napadlo, ale než jsem zavřel, řekl jsem "Miluju tě" a pak zabouchl. Už jsem to nemohl držet v sobě. Musí vědět, že moje láska k ní nevyprchala. Doufám, že její taky ne, ale po tom, co se stalo s Nicol si moc velkou naději nedávám.

Posral jsem to. Totálně.

-------------------------------

Ahoooj, tahle kapitola je trošku..eh :D

Jinak, co si myslíte o Rossovi?

Jen pro jistotu😂 :

Omlouvám se za chyby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Omlouvám se za chyby.

Baruš ❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat