*Mag*
"Umřu!" Zakňučela jsem, když jsem viděla všechny ty papíry, které mi poslal Nick, ať se naučím nazpaměť.
"Ale!" Zasmál se Ross. "Koukej, já se musím taky naučit pár papíru, takže nekňuč, ať to máme rychle za sebou." Podrbal mě na hlavě a začal si číst nějaké spisy.
"A co kdyby jsme místo učení dělali něco jiného?" Svůdně jsem řekla a povalila ho na záda. Ross jen vykulil oči , když jsem si na něho sedla a přitiskla se mu na rty. Chvilku spolupracoval, ale pak se odtáhl a řekl : "Musíme se učit kočko."
Otráveně jsme vzala papíry do rukou a začala jsem je skenovat očima. Snažila jsem se aspoň něco zapamatovat.
Když jsem byla v půlce papíru, Ross se mi přilepil na rty, ale já se odtáhla.
"Musíme se učit." Šibalsky jsem na něj mrkla a on jen pobaveně prootočil očima. Nemá si se mnou zahrávat.
--------------------
"Tak co pane doktore, je Harry v pořádku?" Zeptal se Ross, když jsme došli do nemocnice, kde už měl někde ležet Harry po operaci.
"Pan Styles má za sebou úspěšnou operaci. Nádor byl vyoperován, ale teď par týdnu bude muset pravidelně docházet na chemoterapie, jen pro jistotu." Řekl a usmál se. "Jestli ho chcete navštívit, je na pokoji 156." Vyhrkl a odešel.
Na nic jsme nečekali a očima přejížděli po číslicích na dveřích, než jsme narazili na ty, které jsme hledali.
Lehce jsem zaťukala a společně s blonďáčkem vešla dovnitř.
"Ahoj." Řekla jsem potichu a přešla k jeho posteli. Byl na pokoji sám.
"Jak ti je?" Starostlivě jsem se zeptala, potom co mi opětoval pozdrav.
"Docela dobrý." Pousmál se a já ho pohladila po hlavě.
"Chceš zítra něco přinést z domova, nebo koupit?" Vyhrkl Ross a já se na něj vděčně usmála.
"Ne, mám tu vše potřebné." Uculil se, ale mě bylo jasný, že i když tu má vše, já nid ze jinak něco přivezu.
"Dobře." Hlesla jsem a přisunula si židli blíž k němu.
"Mám tě ráda dědo." Usmála jsem se a hlavu si opřela o Rossovo rameno.
----------------------
Ahojky.
Jen tak předem se vás chci zeptat, jestli mám napsat buď dobrý konec nebo špatný. Myslím celý tyhle story. :) Je to jen na vás :D
Omlouvám se za chyby.
Užívejte prázdniny.
Baruš❤️
ČTEŠ
He's back!!✔️
LosoweMag a Austin spolu chodili od šestnácti let. Jednou si pro něj přišla policie a zatkli ho. Byl odsouzený za několik vražd na sedm let. Co se stane když ho propustí za pět let? Co se stane když si Austin změní jméno? Vzpomene si Mag na něj? Vzpomene...