*Mag*
Očima jsem přejíždela po malých, černých písmenkách předemnou a snažila se vyhledat novinky, které se udály v New Yorku za tu dobu, co jsme v Thajsku.
Nic neobvyklého jsem neviděla a tak jsem s ulevným vydechnutím vypla počítač.
Pak jsem běžela do kuchyně, abych postavila na sporák rozehřát olej, protože jsem si uvědomila, že musím udělat večeři, než se vrátí Ross s Harrym. Šly nakoupit brambůrky a sladkosti na večer, i když by je správně Harry moc neměl.
Zanedlouho oba přišli a hned se hrnuli do kuchyně.
"Jídlo bude za pár minut." Uchechtla jsem se, když jsem zpozorovala jejich nedočkavý výraz.
Po večeři jsme měli naplánováno, že si uděláme filmový večer. Chtěla jsem vybrat nějaký film, ale můj mobil začal hlasitě vyzvánět ve vedlejším pokoji.
Vzala jsem si mobil do ruky a podívala se na jméno volajícího. Nick.
"Ano?"
"Margaret, kde jsi prosimtě?" Frustrovaně vyštěkl a já si v duchu vybavila jeho nasupený výraz.
"V Thajsku." Šeptla jsem. Dobře, možná jsem se mu mohla ozvat, že se dovolená "trošku" protáhne.
"Jo? A nemáš být náhodou v práci?!" Zavrčel. Cítila jsem se blbě, ale když jsem uslyšela z obýváku Rosse a Harryho, jak se dohadují který díl Rychle a zběsile tam pustit, musela jsem se pousmát.
"Promiň, vrátím se do měsíce." Řekla jsem a típla hovor. Věděla jsem, že tím jsem Nicka vytočila maximálně, ale já teď práci nechtěla řešit.
"Tak co jste vybrali?" Usmála jsem se na ně a sedla si do tureckého sedu na měkký koberec.
"Nemůžeme se dohodnout, jaký díl pustíme. Harry chce 7 a já 3." Rozhodil rukama Ross.
"Tak tam pustíme 1 a bude to!" Zavelila jsem. Oba na mě vykulili oči a nesouhlasně zavrtěli hlavou.
"A proč si proste nemůžeme pustit všechny díly popořadě?!" Zavrčela jsem, protože už jsem fakt nevěděla, co chtějí.
"Tak joo." Zabručel Harry a posadil se na pohovku, která byla rozložená, takže jsme se na ní v pohodě všichni vešly.
-----------------
Probudila jsem se kvůli paprskům, které mi nepříjemně svítilý do očí.
Podrážděně jsem se převalila na druhý bok a podívala se na hodiny, které byly pověšené na zdi, vedle dveří. 13:08
Včera jsme to trochu přehnali a šli jsme spát fakt pozdě. Ráno mě budil Harry, jestli nechci jít s ním a Rossem na ryby, ale já to odmítla, protože se mi trochu motala hlava. Samozřejmě jsem
věděla, že kdybych řekla Rossovy, že se mi motá hlava, nikam by nešel. Je totiž strašně ochranitelský. Tak jsem mu pověděla, že jsem unavená a musím se trochu prospat.Tentokrát se mi znovu usnout nepodařilo a tak jsem vstala a přešla do koupelny. Nevím, jestli to bylo z toho, že jsem moc rychle vstala z postele, ale hlava se mi zamotala ještě víc a já se musela chytnout rukama o umyvadlo.
Rozhodla jsem se, že si pro jistu zajdu k doktorovi.
V nemocnici jsem se vyznala skvěle, protože jsem tam často vodila Harryho na chemoterapie. Přešla jsem ke dveřím, kam jsem měla namířeno a sedla si do čekárny.
Když sestřička zavolala mé jméno, vyskočila jsem z nepohodlné židle a s radostí jsem následovala sestřičku. V čekárně byla hrozná nuda.
Vyzpovídala jsem doktorovi všechno, co mě trápí a sledovala jeho vrázku na čele, která se mu tam objevila před chvílí.
Dělal mi všechny možná vyšetření, protože si pořád s něčím nebyl jistý a já začala být nervózní.
"Slečno Styles, dodržujete pitný režim?" Zeptal se po chvíli.
"No..moc ne." Provinile jsem sklopila pohled.
"Mírné točení hlavy, je z tohoto důvodu. Měla by jste více pít." Usmál se. To je vše? Dělal mi tolik vyšetření a pak jen, že málo piju? Vážně?!
"A-aha..děkuji." Pousmál se jsem se a vyrazila směrem k východu.
"Počkejte slečno, to neni vše." Zavolal na mě a já se prudce otočila.
"Gratuluji..jste v prvním měsíci. Jste těhotná."
---------------------------
Ahojky.
Eh..nová část je taková..divná. Mě se moc nelíbí, tak chci předem upozornit, že nemám už nápady, takže to bude takový...divný :D Musím to nějak ukončit :D
Jinak..píšu nový příběh. A v hlavní roli mám zase Rosse:D A jelikož si vždycky několik kapitol nápíšu předem, chci se vás zeptat, jestli chcete ještě nějakou slavnou hvězdu v příběhu a nebo osobu, nebo tak :D Samozřejmě by ta slavná osobnost nebyla v příběhu slavná :D Bože..dneska mi to vyjadřování fakt jde. :D
Omlouvám se za chyby.
Baruš❤️
ČTEŠ
He's back!!✔️
RandomMag a Austin spolu chodili od šestnácti let. Jednou si pro něj přišla policie a zatkli ho. Byl odsouzený za několik vražd na sedm let. Co se stane když ho propustí za pět let? Co se stane když si Austin změní jméno? Vzpomene si Mag na něj? Vzpomene...