Opravdu.

303 25 9
                                    

"C-cože?!" Vykřikla jsem a začalo mi být blbě.

"Je všechno v pořádku?" Starostlivě se na mě podíval doktor.

"Ne, to teda není!" Ne! To je snad zlý sen! Co mám říct Rossovi?! On ho chtít nebude.

"Potřebujete pomoct slečno?"

"Ne!" Zabručela jsem a vyběhla z nemocnice ven. Sakra.

Zamířila jsem si to do supermarketu, o ulici dál. Našla jsem regál s těhotenskýma testama a nabrala si jich do košíku asi pět. Všechny od různých značek.

Rychle jsem zaplatila a ignorovala divný pohled prodavačky. Zpátky do apartmánu jsem zase běžela.

Když jsem celá udýchaná přiběhla do prázdnýho bytu, vrazila jsem do koupelny a rozbalila první test.

Pozitivní...

Naštvaně jsem vyzkoušela si ostatní testy a pořad samá odpověď.

"Kurva!" Zakřičela jsem a švihla s testama o zem. Zhroutila jsem se na podlahu a histericky se rozbrečela.

"Mag, co se děje?!" Slyšela jsem Rossův hlas a znervózňela jsem.

"Nechoď jsem!!" Zakřičela jsem, ale bylo pozdě. Ross vtrhl dovnitř a jeho pohled spadl na těhotenský testy na zemi. Sklopila jsem pohled a znovu se rozbrečela.

"C-co to j-je?" Vykoktal Ross, ale já neodpovídala. Jediný, co jsem chtěla bylo, abych se propadla do země.

"Mag.." Ross začal zrychleně dýchat a moje nálada se rázem změnila. Ah ty hormony. Byla jsem na něj naštvaná. Byla jsem naštvaná, protože jsem vždycky doufala, že můj kluk bude rád když to uvidí, ale u Rosse mám teďka jasno.

"Neboj se, půjdu na potrat." Rozhodně jsem vyhrkla a vstala ze země. Nepotřebuju slyšet kázání o tom, že jsme moc mladí a nemůžeme si dítě nechat.

"Cože?!" Zakřičel Ross a já sebou šokovaně trhla. Co jsem udělala blbě?

"Coje?" Nechapavě jsem se mu zadívala do očí.

"Proč?!" Frustrovaně si zatahal za konečky vlasů a zamračil se.

"Proč co?" Jsem asi úplně blbá, ale nějak mi to nedochází.

"Proč to dítě nechceš?!" Zoufale zakňučel a přešlápl z levý nohy na pravou.

"Protože nechci vychovávat miminko sama." Smutně jsem zašeptala a položila si hlavu do dlaní.

"O čem to mluvíš?" Nechapavě se zeptal, chytl moje ruce a propletl si se mnou prsty.

"Je mi jasný, že ty ho chtít nebudeš." Vzlykla jsem a zabořila si hlavu do jeho ramene.

"Zbláznila jsi se Maggie?! Jediný co chci je být s tebou. Miluju tě. Jsi jediná dívka se kterou si dokážu představit budoucnost a těším se až budeme spolu a s malým Lynchem chodit na procházky." Sladce se usmál a já se naplno rozbrečela.

"O-opravdu?" Vzlykala jsem jako o život a pozorovala jeho reakci.

"Opravdu."

"Bála jsem se, že mě opustíš." Smutně jsem zamrkala očima a obmotala si ruce kolem jeho krku.

"To se nestane lásko." Usmál se a pohladil mě po tváři.

"Nikdy."

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat