"Rossi!" Slyšel jsem volání mého jména, ale snažil jsem se to ignorovat.
"Brácho vstávej." Pořád na mě někdo naléhal, ale já jsem pořad ještě unavený a chci spát bože!
"Našli jsme něco!" Hlubší hlas -asi Fredovo- na mě zařval a já se začínal vracet do reality. Doteď mi nedošlo, že tahle debilní situace nebyl jen zlý sen.
"Mluv." Pobídl jsem ho a urychleně se posadil. Možná až moc rychle, protože se mi lehce zatočila hlava, ale snažil jsem se to nevnímat.
"Pojď se mnou, našli jsme pár záběrů na kameře, který by nám mohli pomoct." Řekl Twist a táhl mě k jeho notebooku. Asi jsem vám ještě neřekl, odkud bereme ty záznamy. No.. Takže jak jsem říkal, Dezovo bratranci-profesionální stopaři- mají nějaký známí na policejní stanici a ti jim posílají záběry z kamer z celého města.
"Teď se pozorně dívej." Sykl na mě Twist a já jsem se začal hodně soustředit na záběry pořízené v sedm večer.
Viděl jsem černé auto, jak jede do nějaký budovy, ale nic podezřelého jsem nespatřil. Jenže Twist to přiblížil a stopnul a já zahlédl vystrašený pohled mé princezny, která má zalepenou pusu.
Slzy zase začali stékat po mé tváři, ale musel jsem se stále soustředit na scénu, která se odehrávala na kraji města.
Auto s Mag vjelo do velké budovy. Za tři hodiny-v deset večer- přijelo velké černé auto se čtyřmi muži, které vjelo také do budovy.
Velké auto odjíždí ve dvanáct večer, ale už né jen se čtyřmi muži, ale tentokrát i s Maggie.
"Kdo jsou zač." Zasyčel jsem a frustrovaně jsem si popotáhl za konečky vlasů.
"Norths" Zašeptal Dez, jakoby to bylo nějaké tajemství.
"Sídlí ve vedlejším městě. Kupují si od různých gangů dívky, který prodávají za vyšší cenu, nebo si je nechají a-"
Chtěl pokračovat, ale já ho přerušil."To by stačilo!" Zakřičel jsem a nervózně jsem přešlápl z pravý nohy na levou.
"Jedeme za nima." Rozhodl jsem a zandal si pistol do baťohu.
"Počkej.." Zarazil mě Fredo. "Lidi z Norths jsou fakt dobří...chce to plán."
--------------------
Ahojky.
Nová část je tu :)
Jen chci říct, že jedu na týden na tábor, takže pravděpodobně nic nevyjde. :D :(
Ale až přijedu, hned přidám několik části a vy uvidíte co bude dál s Maggie. :)
Omlouvám se za chyby
Baruš ❤️
ČTEŠ
He's back!!✔️
RandomMag a Austin spolu chodili od šestnácti let. Jednou si pro něj přišla policie a zatkli ho. Byl odsouzený za několik vražd na sedm let. Co se stane když ho propustí za pět let? Co se stane když si Austin změní jméno? Vzpomene si Mag na něj? Vzpomene...