Hrajem?

402 31 13
                                    

"Pane Lynchi" Uslyšela jsem strašný pisklavý hlas a rychle se odtáhla. Ta Nicol je ale mrcha! Koukla jsem na Rosse, který měl na tváři otrávený výraz a musela jsem se zasmát.

"Co se směješ? Tahle čůza všechno zkazí" zasyčel a vraždil Nicol pohledem.

"Tak si jí sem neměl zvát" muckla jsem na něj rty a zasmála se. Chtěl něco říct, ale já ho nenechala a vyběhla z vody ven. No vyběhla... Spíš se vybrodila, protože přes tu vodu to moc nešlo.

Chtěla jsem si zpátky lehnout, ale přišel ke mně nějaký namakaný kluk s míčem v ruce.

"Jdeš si s náma zahrát volejbal?" Mrkl a kývl hlavou za sebe.

Vzadu bylo volejbalové hřiště a asi sedm kluků na mě z něj zamávalo. Musím uznat, že byli fakt krásní.

"Tak teda jo" Rozhodla jsem po chvilce a vzala si sebou věci, aby mi je někdo neukradnul.

"Hrála si někdy volejbal?" Usmál se na mě blonďáček se sladkýma ďolíčkama ve tvářích.

"Eh..Jo" zabručela jsem a zase se mi objevily vzpomínky v hlavě.

***flashback***

"Pojď sem ke mně" přitáhl si mě Austin  k sobě tak, že jsem na něj byla natlačená zády. Nachvilku mě obejmul a položil si hlavu na mé rameno, ale pak se odtáhl a moje záda ovál studený vítr.

"Teď ti nahraju dobře? Jak mi to máš správně vrátit jsme se už učili, takže s tím nebude problém." Culil se na mě a já jen odhodlaně přikývla, pak jsem si ale vzpomněla na mé výkony ve škole a hlasitě jsem polkla. Nikdy jsem nebyla dobrá ve volejbale.

"Věřím, že to zvládneš lásko, klid." Povzbudivě se usmál a mně to dodalo sebevědomí. Fajn, jde se na to!

***end of flashback***

"Hrajem?" Zakřičel namakaný kluk, který mě sem vzal.

"Jasný" šibalsky jsem se usmála a trochu se přikrčila. Austin... Teď už Ross mě totiž volejbal nakonec naučil..a myslím, že docela dobře.

Nakonec náš tým vyhrál. Radovali jsme se spolu a něčemu se smáli, když v tom jsem viděla jak se k nám řítí naštvaný Ross a na něm nalepená ta kráva Nicol.

-----------------------------

Čusky :DD

Co si myslíte o Nicol, která přerušila jejich pusu? :DD Já teda, že je pěkně blbá :D

Omlouvám se za chyby

Baruš ❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat