Jak to šlo s Lynchem?

459 28 11
                                    

"Já...." Chtěla jsem říct, že nevím, ale on mě přerušil. Přitiskl jeho rty na ty moje a jen je nechal položený. Věděla jsem, že se mám odtáhnout, ale neudělala jsem to. Když zjistil, že mu nehodlám nijak odporovat, začal s rty pohybovat. V tu chvíli mi došlo co dělám a odtáhla jsem se. Bohužel bylo ve mně tolik adrenalinu, že jsem bouchla a dala mu facku. Na nic jsem nečekala a vyběhla v prvním patře, kde výtah měl teď zastávku a běžela po schodech pryč.

Až venku, když jsem si chytla taxíka jsem litovala, že jsem mu tu facku dala. Kdybych se odtáhla hned, nezačal by mě pak líbat, ale zase mě neměl přerušovat a hned se na mě vrhnout.

Doma jsem si zapla telku a hned vybehly ty pitomý zprávy.

KRIMINÁLNÍK AUSTIN MOON JE PRYČ!!

Údajně se po Austinovy Moonovy (24) slehla zem. Známého kriminálníka nikdo neviděl už týden. Zmizel hned poté, co byl propuštěn z vazby.

Nastvaně jsem švihla s ovladačem po obrazovce. Kdyby jen věděli.  I já se v tom docela motám. Austin si změní jméno na Rosse a myslí si že asi zapomenu na to, co mi udělal.

Šla jsem do kuchyně a vyndala si jogurt. Měla jsem hroznej hlad.

Tak co? Jak to šlo s Lynchem? -Nick

Můj otravný šéf se strachuje, jestli jsem mu nepokazila byznys.

Nechtěla jsem lhát a tak jsem radši ani nepodepsala.

Snědla jsem jogurt zatímco jsem koukala na televizi, kde běželo Dva a půl chlapa.

Později jsem šla do pokoje s úmyslem, že půjdu spát, ale to se samozřejmě nestalo. Dělá si už srandu?!

---------------------

Ahoj! Nová část tu je. Sice nevím proč, ale vůbec se mi nelíbí a nemůžu ji nijak opravit :D no co už :D

Omlouvám se za chyby a všem moc dekuju za komentáře, jste zlatíčka! :D ❤️

-Baruš

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat