MILOVALA..

456 30 10
                                    

***Mag***

Neměla jsem na to...prostě jsem odešla. Už jsem ten tlak nevydržela. Teď čekám  na výtah a modlím se ať to stihnu dřív než sem Ross přiběhne.

Když jsem se konečně dočkala a výtah přijel, nastoupila jsem a zmáčkla tlačítko 0. Ještě než se zavřely dveře, zahlédla jsem blonďatou hlavu, která běží směrem ke mně a volá moje jméno.

Naštěstí to nestihl a já si oddechla. Bohužel když se v přízemí otevřely dveře, stál tam v celé své kráse a natlačil mě zpátky dovnitř. Přitlačil mě na stěnu výtahu a těsně se na mě natiskl. Pak volnou rukou namačkal všechna patra v budově.

"Proč si utekla." Trošku naštvaně se zeptal. Byl celý udýchaný, protože když já jela dolů výtahem, on musel rychle běžet po schodech dolů.

"Už jsem to nevydržela." Řekla jsem a zklopila hlavu.

"Chápu. Hnusím se ti, protože jsem zabil člověka." Smutně podotkl a trošku se odtáhl.

"Co? Ne! Nechápu, proč si mi nic z toho neřekl! Nic! Celý tři roky se honíš za mafiánem a mě říkáš, že jsi zaneprázdněný, protože máš tréninky basketbalu." Teď mi něco došlo..

"Chodil si vůbec na ten basket?" Zeptala jsem se a doufala, že aspoň v tomhle mi nelhal. Jen pokýval záporně hlavou.

"Jak jinak" odfrkla jsem si a mírně zatlačila do jeho hrudě.

"Co jsem měl asi dělat?! Říct : ahoj Mag, teď jsem v gangu a chci zabít nejlepšího mafiána ve městě?!" Zoufale se zasmál. "Naštvala by ses a nechala bys mě" Smutně mě pohladil po tváři a já se zatřásla.

"Možná ano, ale zanedlouho bych se k tobě vrátila, protože jsem tě milovala!" Vyštěkla jsem a zase zatlačila do jeho hrudi, ale teď už o něco silněji.

"Milovala" řekl si sám pro sebe s já netušila co říct.

"Myslíš, že by jsi mě mohla znovu milovat?" Nadějně se mi zadíval do očí a já si nebyla  jistá odpovědí. Vím, že k němu něco cítím, ale nejsem si jistá co.

"Já..."

------------------

Ahoj, protože jsem v pondělí a úterý nevydala nic, tak ještě dneska jednu přidám:DD

-Kdyžtak se ptejte👌

-Baruš❤️
Omlouvám se za chyby

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat