Fredo? Část.2

387 25 9
                                    

V oceánu byla celkem zábava. S Nickem jsme dělali kraviny a skákali do obřích vln, zatímco Ross seděl na osušce a vraždil nás pohledem. Albert a Nicol skypovali s rodičema, takže já měla aspoň chvíli klidu.

Hrozně mě to ve vodě bavilo a byla bych tam klidně i do doby, než by jsme museli odjet, ale pak mi začala být zima a tak jsem musela vylézt. Došla jsem si pro osušku, mobil a peníze, a vyrazila jsem do Beach baru, který se nacházel pár metrů od našich osušek.

Objednala jsem si jahodový koktejl a čekala, než ho svalnatý černoch udělá. Když byl hotový, vyšla jsem z Plažovýho baru ven a podívala se na místo, kde seděl před pár minutami Ross. Teď už tam ale nebyl. Podívala jsem se směrem k oceánu, jenže tam taky nic.

Chtěla jsem se na to vykašlat a jít si prostě lehnout, ale uslyšela jsem známý hlas za barem.

"Fredo, pak to spolu vyřešíme, jasný?!" Zasyčel Ross. Počkat! Fredo? Jako můj Fredo? To je přece blbost! Ti dva už nejsou v kontaktu. Třeba to je jeden z těch mafiánů. Pamatuju si, že mi vyprávěl, že aby se pomstil za smrt jeho bráchy, nastoupil k nějakýmu gangu..a pak říkal asi tři jména kluků, ale na ty už si nevzpomenu.

Byla jsem zvědavá a tak jsem se potichu přiblížila blíž k němu, abych líp slyšela co říká.

"Buď v klidu, Maggie je v pořádku." Ne! Prosím, řekni že je to jen vtip a že můj nejlepší kámoš nelhal. Slzy se mi hrnuli do očí a já se je snažila zastavit, alespoň do tý doby, než si budu jistá stoprocentně.

"Jasně, jasně. Pak zavolám... Čau" Rozloučil se, típl telefon a otočil se směrem ke mně. Hned si mě všiml a hodil po mně vystrašený pohled.

"To byl Fredo Flores?" Potichu jsem zašeptala.

"Maggie.." Snažil se mě uklidnit, protože moje slzy vyplavaly na povrch. Pravděpodobně už ví, že jsme BYLI nejlepší kamarádi.

"Odpověz!" Zakřičela jsem a čekala na jeho reakci. Jen přikývl a já se rozběhla někam..ani nevím kam. Ze začátku jsem slyšela jak na mě volá, ale já to ignorovala. Doběhla jsem do města a pokračovala jsem v běhu. Doběhla do nějakého parku a skácela jsem se pod strom.

Smutek nahradil vztek a já se rozhodla, že mu zavolám.

"Čau Fredo" Řekla jsem a snažila se znít úplně v pořádku. Dávám mu teď prostor, aby se mi přiznal sám, než vybuchnu.

"Ahoj Mag, děje se něco?" Vesele se zasmál a mě došlo, že asi nic nehodlá říct.

"Ne, a u tebe?" Naštvaně jsem sykla a v levý ruce, která byla volná, jsem drtila vztekem trávu na zemi v parku.

"Ne, mělo by?" Odpověděl a zněl nervózně. Tohle už mě přestalo bavit a tak jsem to narovinu vybalila.

"No možná to, že jsi mi neřekl, že se bavíš s Lynchem!" Zakřičela jsem a škubla levou rukou tak, že jsem vyrvala trávu ze země.

"Mag-" smutně hlesl a chtěl něco říct, ale já ho přerušila.

"Ne, žádný Mag! Chci vysvětlení! Chci vědět proč si mi celou dobu lhal! Chci vědět, proč jsi se mi včera ptal na Rosse, když to beztak sám víš! Chci vědět, proč si ze mě dělal celou dobu krávu!" Histericky jsem brečela a snažila se popadnout dech.

"Já..omlouvám se." Řekl a bylo poznat, že taky brečí.

"To by jsi měl" Sykla jsem "Jak dlouho se s ním bavíš?!" Mírně jsem vyštěkla a čekala na jeho odpověď.

"Nikdy jsem nepřestal se s ním bavit" Hlesl a já zalapala po dechu.

"Mag, ale chci aby jsi věděla, že jsem mu nikdy neprozradil nic z toho, co jsi mi řekla, ani nic o tobě" Snažil se celou tuhle situaci vyřešit. Marně.

"Proč bych ti měla věřit." Jedovatě jsem zasyčela.

"Protože jsme nejlepší kamarádi" Smutně řekl a snažil se, abych mu věřila.

"Nejlepší kamarádi už nejsme a ani nebudeme!" Zakřičela jsem a típla hovor. Teď už nemám nikoho.

--------------------------

Ahojky😂

Tak co si myslíte o Fredovi? Jak se zná s Rossem? A odpustili by jste mu, kdyby jste byli v roli Mag?

Jen abych to upřesnila, Fredo byl její jediný opravdový kamarád, takže se nedivte, že jí to tak zranilo.

Omlouvám se za chyby.

Baruš❤️

He's back!!✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat