Bylo krásné sobotní dopoledne a já si řekla, že by jsem mohla jít do útulku zase vyvenčit nějakého pejska a udělat mu radost když si ho nemůžu vzít domů. Přijela jsem a nakonec jsem jich vzala trochu víc respektive čtyři všechno to už byly starší pejsci a věděla jsem, co od nich mám čekat, protože jsem do tohoto útulku chodila docela často. Šla jsem s ni mi kolem Vltavy a přes les bylo mi hrozně líto, že si aspoň jednoho nemůže vzít domů protože pes z útulku je vděční za cokoliv (vím to z vlastní zkušenosti sice se občas něčeho bojí nebo úplně všem nedůvěřují, ale jinak by jste ho nepoznali od psa kterého by jste si vzali od chovatele). Když jsem je šla vrátit tak jsem vzala ještě dva šli jsme sice kratší cestu ale byly stejně vděční. Vrátila jsem se až večer mámě bylo jasné kde jsem celý den byla a táta se ségrou byli někde na výletě takže ani nevěděli, že jsem byla pryč. V neděli mě máma vzala dopoledne po obchodech a odpoledne šla zase se mnou do útulku pomáhat, jak jsme tam s mámou pomáhali tak mi řekla že taky chtěla vždycky psa ale, že ho nemohla mít, a že by mi ho ráda pořídila, protože ví že by jsem se o něj starala ale, že musím pochopit, že kvůli sestře to nejde řekla jsem jí že to vím a že jsem se stím už smířila. Večer jsme přišli domů a táta se ségrou už přijeli s toho výletu ségra mi nadšeně vyprávěla a já jí jenom poslouchala nakonec se mě zeptala co jsem dělala já a máma tak jsem jí všechno řekla a to už bylo po půlnoci tak jsem jí řekla že jdu spát protože jdu do školy a že vstávám brzy, aby jsem si ještě něco udělala. Ráno jsem vstala jako první hned jak jsem vstala tak jsem se šla osprchovat a dát do kupy potom jsem mě a ségře udělala snídani a svačinu nakonec jsem si ještě sedla k počítači a udělala jeden referát, který jsem měla odpoledne odevzdat. Dorazila jsem do školy a už se ke mě hnala Lucka s Eliškou a začali mi vyprávět o večírku který byl v pátek večer. Upřímně mě to moc nezajímalo, ale poslouchala jsem. Odpoledne jsem šla s kamarádkou si zaběhat, ale jinak se nic v ten den nestalo. V Úterý jsme se s Eliškou domluvily, že po škole půjdeme nakupovat.
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).