Au!!!!!!!!!

94 7 0
                                    

Když jsem se ráno vzbudila tak doma nikdo nebil kromě mě, Sáry a Báry. Chtěla jsem vstát z postele, nešlo mi to koukla sem se na tu nohu která mi přes noc trochu víc natekla zavázala jsem si jí do obvazu a šla se připravit. Připravila jsem se a šla si udělat snídani mezí tím, co jsem snídala tak jsem napsala vzkaz : Ahoj, mohl by jeden z vás dojít se psy , protože to nestíhám. Anna. Samozřejmě jsem nezaspala, ale nemohla jsem tam napsat, že mám asi zlomenou nohu to by Honza hned panikařil že musím do nemocnice a tak dál. Dopis jsem položila na stůl v obývacím pokoji a mohla vyrazit do školy ,ale v tom mi volá Marek (spolužák) jestli nechci hodit do školy řekla jsem že jo a že se sejdeme před vchodem do parku byla jsem ráda, že sem nemusela jít úplně daleko. Už jsem čekala asi pět minut v tom sem uviděla kluky, jak jdou z toho klubu úplně na mol těšila jsem se na zítra, až budou ležet v posteli a skučet jak jim je hrozně špatně z mého přemýšlení mě vyrušilo zatroubení auto byl to můj odvoz. Dorazili jsme pře školu, kde mě vyhodil a jel zaparkovat najednou sem uviděla ségru jak je mě běží doběhla začala se mě ptát na spoustu otázek typu kde si byla co si dělala že kulháš a tak dál řekla sem jí že si po škole sedneme do cukrárny a všechno jí vysvětlí. Všechny hodiny proběhli skoro stejně, buď sem byla duchem nepřítomná, nebo mě bolela ta noha až na polední hodinu , protože to byl tělocvik sotva sem chodila ale stejně jsem cvičila já vím že jsem blázen kdyby jste mě viděly, jak cvičím tak se smějete na celý kolo stejně jak to udělala kluci od nás ze třídy i když mi to bylo nepříjemný tak sem si s toho nic nedělala protože jsem měla lepší čas v běhu než polovina kluků. Konečně to utrpení skončilo a já mohla na oběd vzala jsem si jídlo a sedla si ke stolu kde nikdo jiný neseděl a začala jíst i když to jídlo nestálo za moc v tom si ke mně sedla ségra s jejími kamarádkami byla docela sranda poslouchat, co řeší a s poměla co jsme řešili mi před rokem teď už skoro všichni řeší střední školu, budoucnost. Když jsme dojedli tak jsem vzala ségru do jedné cukrárny všechno jsem jí řekla i kde teď bydlím jak to mám zatím naplánovaní ale o noze jsem jí neřekla úplně přesně, jak se mi to stalo, protože by mě hnala do nemocnice jako všichni. Ke klukům sem dorazila, až kolem páté vzkaz byl otevřený a nikdo tam nebil nějak jsem to neřešila, začala jsem dělat večeři měli jsme boloňské špagety akorát když jsem je začala nadávat tak přišli kluci koukali na mě jak na zjevení jenom sem se pousmála a řekla že jim všechno vysvětlím při večeři řekla jsem jim co jsem udělala a co se včera stalo ale jen to co jsem věděla konečně jsem to dopovídala Honza se na mě koukal hrozně divně v tom z něj vyšlo to si udělala kvůli mně, já jenom přikývla a šla ho obejmout byl hrozně překvapený potom jsem řekla že už si půjdu lehnou že sem unavená převlékla jsem se sundala obvaz a šla si lehnou ještě jsem si pustila film u kterého jsem usnula. Najednou mě někdo začal probouzet vůbec jsem nevěděla proč, protože jsem se probudila do tmy ale v to na mě Honza vychrlil že mi z nohy teče krev a že musíme okamžitě do nemocnice v tuhle chvíli mi už nic jiného nezbývalo vzal mě do náruče a odnesl mně do auta. Dorazili jsme do nemocnice a on mě odnesl na chirurgii, když otevřel nějaký mladý doktor Honza ho pozdravil čau podle toho jsem poznala že je to jeho nějaký kamarád ale to už jsem ležela na to lehátku co je v ordinaci kouknul se mi na tu nohu a řek že to nespíš bude otevřená zlomenina kotníku ale že mě ještě pošle na rentgen Honza mě tam zase odnesl po rentgenu jsme se vrátili zpátky do ordinace a tam seděl doktor před počítačem kde byl můj rentgen poznala jsem že je to něco vážného otočil se na Honzu a řek mu že se mu to neříká lehko ale jestli nepůjdu hned na operaci tak mi tu nohu amputují samozřejmě mě mně bude operovat on jestli s tím teda budou souhlasit moji rodiče protože mi nebylo osmnáct a v tom sem zařvala že s tím souhlasím a že rodiče stým taky souhlasí ale on řek že jim musí zavolat a něco mu tu podepsat ale v tom sem už brečela jak hromádka Honza ke mně přišel a objal mě po deseti minutách jsem se uklidnila, Honza ode mě odstoupil a něco tomu doktorovi začal šeptat ale on jenom řek že nemůže kvůli zákonu tak jsem řekla ať zavolají mí mámě a ať se Honza radši vytratí kdyby přišel táta ale on řek že kvůli mě se klidně popere a že zůstane jenom jsem přikývla a v tom už ten doktor volal mí mámě když položil telefon tak mi řek že mě připraví na tu operaci že souhlasila a že do hodiny přijede souhlasila jsem, když jsem se rozloučila s Honzou tak mě už vezli na sál. Moje máma mi potom vyprávěla že když přijela a mě operovali tak tam našla Honzu jak brečí a říká si že je to jeho vina ona jenom za ním přišla představila se a řekla, že za to může s velký části i můj otec protože kdy by mi nezakázal se s vámi scházet tak ona by neutekla tím pádem by neskákala z toho balkonu v tom je z jejich rozhovoru vyrušil doktor že se operace povedla ale že si tady položím minimálně tři týdny ale že za mnou můžou až ráno. V nemocnici mě všichni navštěvovali skoro každý den ale co bylo hlavní že táta sen umoudřil a můžu se vídat s Honzou a hlavně mi odblokoval jeho číslo za což jsem byla neuvěřitelně ráda.

 V nemocnici mě všichni navštěvovali skoro každý den ale co bylo hlavní že táta sen umoudřil a můžu se vídat s Honzou a hlavně mi odblokoval jeho číslo za což jsem byla neuvěřitelně ráda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rentgen mojí nohy

Nejlepší přítel člověkaKde žijí příběhy. Začni objevovat