Ráno se mi vůbec nechtělo do školy. Přišla jsem do školy. Hned jak na schval sem při první hodině usnula na štěstí jsme měli dobrou učitelku takž to ani neřešila a jinak to vůbec neubíhalo konečně bylo půl druhý a já šla domů, ségra měla na štěstí odpolední vyučování takže jsem se jí nemusela zpovídat, protože jsem měla v plánu vypadnou než přijde. Jak jsem přišla domů, odhodila tašku a šla do skříně si vybrat co si vezmu na sebe Když jsem si konečně vybrala tak jsem to hodila na postel a šla do koupelny v to někdo zvoní byl to můj kluk se kterým jsem chodila bude to už půl roku pozdravila jsme se a já ho pozvala dovnitř hned jsem se ptala co potřebuje že nemám, moc času řek mi že mě stále miluje a že co předtím udělala a že toho furt lituje odpověděla jsem že se mu omlouvám ale že už mám přítele a jestli může odejít jenom jsem viděla jak se sklopenou hlavou a se slzami na krajíčku odchází najednou jsem slyšela jak se zavřeli a já se rozbrečela protože jsem nevěděla co mám dělat kdy by nebilo Honzy tak se dáme zase dohromady, protože asi týden před tým než jsem potkala Honzu tak jsem si říkala že mu zavolám jestli se k sobě nevrátíme ale říkám si že jestli to má být moje osudová láska tak si k sobě ještě tu cestičku najdeme. Hned co jsem se vybrečela tak byla koupelna moje království vyžehlila jsem si vlasy a udělala jsem si kouřové líčený, na sebe jsem si oblíkla modré šaty, které mi sahali ke kolenům kabelka a boty byly černé a ještě jsem zapomněla na ty šperky od Honzy ty jsem měla taky. Když jsem byla oblečená tak jsem si sedla k počítači a napsala Honzovi, jestli všechno platí. Odpověděl, že jo. Už jsem odcházela a v tom přišla ségra s nějakým klukem a s její nejlepší kamarádkou už nebyl čas bych se vyptávala co je to za kluka tak jsem jenom řekla, že si ráno promluvíme a já šla. Dorazila jsem a Honza už tam čekal s pugetem modrých růží, přiblížila jsem se a dala mu pusu on mi jí oplatil a potom mi dal ty růže a vzal mě do restaurace nepamatuji si, jak se jmenovala, ale bylo to tam nádherné. Ta večeře byla užasna celý večer jsme si povídaly a nakonec mě vzal na Petřín, jsme si daly dezert byly to jahody v čokoládě se šlehačkou. Potom jsem ho pozvala k nám ségra byla v pokoji s tím klukem a stou kamarádkou nevšímala jsem si jich a šli jsme ke mně, do pokoje, kde jsme si daly ještě trochu vína a dívaly se na film. Najednou jsme usnuly ráno sem se vzbudila a ucítila krásnou vůni palačinek. Když jsem přišla, do kuchyně tak tam tál Honza a dělal palačinky s jahodami skočila jsem na něj a políbila ho ségra ještě spala. Nasnídaly jsme se a já ho doprovodila na metro, když jsme se rozloučily tak jsem začala přemýšlet nad Martinem (můj bývalý přítel) celou cestu jsem si říkala v hlavě tu větu co mi včera řek.
puget od Honzy
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).