Konečně jsem mohla vyrazit k Hozovi, celou cestu jsem přemýšlela proč za mnou nikdo nepřišel, nad životem celkově a že bych chtěla náš vztah s Honzou posunout dál cesta utekla hrozně rychle stála jsem před jeho domem, když jsem konečně zazvonila tak dlouho nikdo neotvíral tak jsem vyrazila zpátky domů vtom na mě někdo zavolal byla to Honzova máma šla jsem zpátky a zeptala se na Honzu, ani mi neodpověděla a už mě zvala dál přijmula jsem, posadila jsem se na gauč jeho máma se mě zeptala jestli nechci něco k pití řekla jsem že ne nakonec se posadila naproti mně. Začala mi odpovídat na mojí otázku řekla mi, že Honza za mnou chtěl přijet ale něco plánoval co ani ona neví co je hrozně si to vyčítal že za mnou nemůže vtom jsme uslyšeli klíče v zámku byl to Honzův táta pozdravila jsem on mi pozdrav oplatil a sed si k Honzové mámě potom se ho Dana (máma Honzy) zeptala, jestli neví kde jsou kluci on to věděl ale řek že ne protože byly u mě doma a balili mi na víkend to totiž bylo to Honzovo překvapení asi po další půl hodině šla Dana vařit večeři samozřejmě jsem jí šla pomoc tím že jsme vařily a povídali si tak jsme si ani nevšimli že kluci už přišli, začali tam něco připravovat toho jsem si furt nevšimla protože mě Dana požádala jestli bych nezašla pro šlehačku, protože jí zapomněl koupit než jsem přišla z krámu tak odešli všichni kromě Honzy, který mi tam do připravil omluvu za to že za mnou nepřišel do nemocnice. Otevřela jsem dveře od jeho bytu hned u bot stála Bára s lístkem za obojkem bylo, tam napsáno, ať jdu do kuchyně, kde ležela krabice s nápisem otevři mě v té krabici bylo moje oblíbené jídlo a pití například: gumoví medvídci, Arizona a další pod všemi těmi věcmi byl dopis kde bylo napsáno ať jdu do koupelny kde na mě čekala kosmetická taštička se stíny, štětci, rtěnkou a dalšími věcmi vedle bylo napsáno, ať se nalíčím a potom jdu do ložnice jeho rodičů, když jsem vešla do ložnice tak tam na posteli byly šaty které jsem si chtěla koupit ale zrovna jsem neměla u sebe takovou hotovost a bankovní kartu jsem zapomněla doma, jak vlastně ty šaty vypadaly byly to koktejlové šaty bez ramínek světle modré až do tyrkysová na sobě měly černou krajku a ještě k nim byl černý pás ještě tam byly tyrkysové baleríny kterých jsem si zprvu nevšimla pod tím pásem byl další dopis s textem až si nás oblečeš tak jdi k Vaškovi do pokoje jak bylo napsáno tak jsem udělala šla jsem k Vaškovi do pokoje kde byl obří plyšoví medvěd a v tlapkách držel kytici, přes rameno měl malinkatou černou kabelku a ještě měl na krku krásní řetízek která vypadal jako zámek ve tvaru srdce s dalším dopisem kde bylo napsáno ať si vezmu ten řetízek jestli to dokážu zapnou a nebo ať si ho dám do té kabelky a jít k němu do pokoje kde na mě čekal kufr ve kterém byl dopis ať si tam sbalím ty dárky co mi dal a to co nemám na sobě a potom ať přijdu k jeho autu a ještě jsem zapomněla říct že tam byl poukaz pro dva na víkend v chatě všechno se mi tam vešlo až na tu kytici kterou by jsem tam stejně nedala, přišla jsem k autu kde už Honza seděl a čekal jenom na mě jak sem přišla tak jsem mu poděkovala polibkem ten kufr mi dal do kufr od auta a mohli jsme vyrazit celou cestu jsme si povídaly. Dorazili jsme, Honza vytahal naše věci do chaty nakonec tam vzal mě položil mě na gauč potom zapálil krb a sed si ke mně já se k němu přitiskla položila si hlavu na jeho rameno a usnula, když uviděl, že spím tak mě odnesl do postele a lehl si vedle mě a taky usnul. Ráno jsem se probudila už sama ale cítila jsem krásnou vůni dole z kuchyně tak jsem tam pomalu šla a uviděla Honzu jak něco vaří přiblížila se k němu a skočila mu na záda on se lekl ale vzal situaci do svých rukou, hned si mě vzal a otočil si mě začal mě líbat já se mu zahákla nohama za boky ale v tom se mu to začalo pálit tak mně rychle položil na stůl a šel to řešit jinak jsme se až do večera buď váleli ve vířivce nebo v sauně, ještě jsme se skoro furt líbaly bylo asi osm večer a on řek že musí něco připravit asi za deset minut jsem šla za ním od dveří až do našeho pokoje byly plátky růží a svíčky když jsem vešla do pokoje tak tam bylo srdce se svíček a v tom srdci seděl Honza se šampaňským a jahodami v čokoládě když jsme snědli jahody a vypili šampaňský tak jsme se přesunuli do postele kde mě začal hrozně vášnivě líbat po chvíli mi začal sundávat vršek plavek a s těmi polibky se dostával až na moje intimní místa a zase zpátky na horu předtím než do mě vnikl tak mně začal prstit po chvíli do mě vnikl ze začátku to bolelo, potom jak začal přirážet tak to přestalo bolet když se do mě udělal tak jsem si ho vzala do parády já nejdřív jsem ho líbala ale potom sem se přesunula k jeho přirození a vykouřila jsem mu ho, mně ještě chvíli líbal po celém těle potom jsme už přestaly a jenom se k sobě přitulili a usnuly. Ráno jsem se vzbudila jako první všechno jsem uklidila a šla dělat snídani byly to lívance zrovna jsem otáčela jeden lívanec v tom mě najednou začal Honza líbat na krku, až mi udělal cucflek za což jsem nebyla moc ráda, protože moc lidí neví, že mám kluka a nemůžu přijít domů, že mně bolí v krku když je začátek června. Odjížděli jsme až k večeru Honza mně vyhodil doma protože jsem zítra měla tu obhajobu svojí absolventský práce a všechny materiály jsem měla když jsem otevřela dveře tak mě hned přiběhla přivítat Sára jenom jsem si hodila věci do pokoje a hned s ní šla ven přemýšlela jsem o tomhle víkendu a o zítřku, když jsem se vrátila tak jsem si vybalila vykoupala a šla spát.
pokoj v té chatě jak jsme byly s Honzou
šaty od Honzy
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
أدب المراهقينTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).