Konečně nastal ten den, kdy mě už měli pustit domů. Ráno jsem se vzbudila venku svítilo slunce, měla, jsem se prostě dobře ale měla jsem, strach sice jsem už mohla tak nějak chodit, táta s Honzou byly v pohodě ale zase ségra se rozešla s Vaškem ani nevím kvůli čemu ale to mě ani nezajímalo, bála jsem se kontrolního rentgenu, protože ten mi potvrdí, jestli půjdu domů nebo a v tom mě z mého přemýšlení vyvrhla sestřička, která mě vzala na poslední vyšetření a rentgen. Trvalo to asi hodinu, ale dopadlo to dobře, takže jdu domů hned jsem to volala Honzovi, protože rodiče byly zase na služební cestě ten mi řek že u něj doma vyzvedne moje a Sáry věci i se Sárou a přijede pro mě, souhlasila jsem a začala balit moc toho nebylo jedna malá taška když jsem se i převlíkla do toho v čem pojedu domů byla to blůza a džíny nic extrat tak jsem si sedla na postel a čekala až přijede mezitím jsem sjela sociální sítě. Najednou sem uslyšela až moc známí hlas byl to Honza a domlouval se s doktorem za prvé o mé domácí péči a kontrole a potom že se musí vidět i mimo nemocnici ale to už otevřeli ve kterých stál Honza připadal mi ještě víc sexy než obvykle ale ono, je fakt že jsme se tenhle měsíc vídaly furt ale dávali jsme si jenom malé pusy a ani jsme se nelíbaly když jsem skončila tyhle myšlenky tak Honza už měl mojí tašku v ruce a pomáhal mi vstát z postele přišli jsme do auto, Sára si na mě hned lehla a začala mě vítat celou cestu jsem jí hladila. Dorazily jsme domů a čekalo tam na nás překvapení ségra tam měla sex s nějakým klukem na pohovce v obýváku. Myslela jsem že kolem nich jenom projdeme ale Sára se hned na ně vrhla, protože ten měsíc co jsem byla u Honzy a Vaška doma. Když se zvedli tak jsem jenom řekla teď jdeme na horu a bylo by lepší kdybychom všichni zapomněli co se teď stalo jenom přikývli a my odešli. Přišli jsme do mého pokoje a já si lehla na postel a koukala na strop a přemýšlela jsem že toho kluk nezná ani měsíc a už s ním spí mi se s Honzou známe tři a ještě jsme spolu nespaly já vím že ten třetí jsem byla v nemocnici ale stejně vždycky jsem byla já ten kdo měl průser byla jsem ta míň oblíbená na to že jsem ještě pana a bude mi za měsíc šestnáct, ona přišla o panictví už ve čtrnácti najednou jsem ucítila jak si ke mně leh Honza objal mě a já si položila hlavu na jeho hruť a usnula. Probudila jsem se kolem osmý večer Honza vedle mě už nebyl vstala jsem asi za pět minut převlíkla se do tepláků a šla do kuchyně, kde byl Honza jenom v boxerkách a vařil večeři opatrně jsem se k němu přiblížila objala ho nakonec jsem sem si ho otočila a začala líbat takhle jsme se líbaly asi tři minuty viděla jsem že jeho kamarád by něco chtěl tak jsem se ho pustila on dál vařil a já si sedl ke stolu povídala s ním. Když dovařil tak mi řek ať dojdu pro ségru prý ten její kluk už odešel zaklepala jsem jí na dveře ozvalo se dále tak jsem vešla dovnitř a řekla že je dole večeře šla se mnou nic jsme neříkaly i při večeři bylo ticho dovečeřeli jsme a Honza chtěl odejít ale já nechtěla tak řek že zavolá mámě že u mě přespí jenom jsem přikývla hned zavolal jeho mámě ale ta mu to nedovolila protože zítra je pátek a hned ráno jedou na víkend k babičce řekla jsem že ho doprovodím ale on řek že ne protože tu nohu nemám úplně zahojenou a by jsem se neubránila kdyby mě někdo neměla jsem sílu mu odmlouvat jenom jsem ho políbila na rozloučenou a šla spát.
náš obývák
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Fiksi RemajaTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).