Ahoj moje milovaná sestřičko jako poslední slova bych ti chtěla říct, že jsem tě měla ráda i přes všechny naše hádky a i když tě měli rodiče radši než mě protože ti si byla to jedničkářka bez průšvihů. I když mě překvapilo co si mi řekla když jsi měla tu depku, protože kdyby to někomu řekla, ať mi řekne kdo to udělal jestli já nebo ty tak mi všichni řeknou, že já. Přeju ti, aby ti to z Vojtou vydrželo nebo abys, sis našla hodného kluka, který tě bude mít rád. A přeji ti, ať se s tancem dostaneš dost daleko. A teď k dárku co tady najdeš na jdeš tu náušnice ve tvaru zmrzliny, protože si měla stejní ale tis je ztratila a furt ses mě ptala jestli si můžeš půjčit moje vím že máš ráda hrozně zmrzlinu když bylo léto tak jsme na ní byly skoro každý den. Měj se dobře a hlavně se drž protože vím že to budeš hodně prožívat tvoje sestřička Anička.
Reakce
Ten dopis jsem ani nedočetla a už jsem brečela ségra mě znala velice dobře. Ještě jsem nepochopila proč to udělala protože ona byla ta silná a já ten slaboch ale teď mě asi nejvíc nervuje řeč na její pohřeb protože vůbec nevím co mám říct a když to začnu psát tak začnu brečet i když mi Vojta hodně pomáhá, ale on musí chodit do práce já teď nechodím do školy. Po tom co jsem dočetla ten dopis tak jsem řekla, že jsem jí měla taky ráda a že jí děkuji.
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).