Nový domov

116 7 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila rodiče a ségry kluk už byly pryč a ségra ještě spala. Zkulturnila jsem se a šla nám udělat snídani potom jsem vzbudila ségru. Když jsme snídaly tak jsem jí řekla o Sáře a ona mi řekla něco o tom jejím klukovi, zakecali jsme se, takže jsme přišli pozdě do školy a aby toho nebylo málo tak mi kluci vyhodily žákovskou z okna, takže asi patnácti minutoví vyřizování byla to otrava, ale co jsem mohla dělat protože kluci by nehnuly ani prstem a žákovskou potřebuji. Konečně skončila škola a já si mohla jet pro Sáru pře školou už čekal Honza. Hned jak mě uviděl tak šel za mnou a začal mě líbat holky se jenom koukali. Ještě než jsme pro ní jeli tak jsem koupil vodítko, pelíšek a tak dále. Když jsme konečně přijely tak Sára běhala s ostatními pejsky na zahradě před kotci ale hned jak mě viděla tak ke mně letěla a začala mě oblizovat. Vedoucí útulku jsem řekla, že si jí tedy vezmu, že ségra byla na alergologii a už tu alergii nemá ona byla šťastná. Vzala jsem jí na vodítko a šli jsme všichni k nám domů jak jsem otevřela dveře tak se na mě Sára koukla nevěřícím pohledem ale nakonec vstoupila do bytu a byla hrozně ráda viděla jsem to na ní Honza byl rád že jsem šťastná a řek že by jsme s ni mi mohli zítra jít se psy na celodenní výlet souhlasila jsem a řekla že se aspoň spolu seznámí domluvily jsme se, že se sejdeme v deset na Hlavním nádraží a že vyrazíme mimo prahu. Večer když všichni přišli domů tak si furt hráli nebo hladily Sáru byla jsem ráda že si jí takhle oblíbily. Vyjížděla jsem když všichni ještě spaly takže to bylo bez zbytečných dotazů. Hned jak jsme se s Honzou viděli tak na mě vybalil že lístky jsou koupení a že nám za čtvrt hodiny jede vlak takže jsem už nic nestíhala. Celou cestu vlakem jsem se z něj snažila dostat kam to vlastně jedeme ale on i to nechtěl říct asi za dvě hodiny mi řek že příští stanici vystupujeme. Potom jsme šli krásnou ale úmornou cestu lesem ale nakonec jsme přišli k Skryjským jezírkům a tam jsme si udělaly piknik když jsme se vraceli vlakem tak jsem mu řekla že s mi ten výlet moc líbil a že by jsme si ho měli někdy udělat něco podobného když jsem měla jít už na metro tak mě pozval k němu domů ať u něj přespím zavolala jsem mámě která mi to dovolila a nakonec jsme teda jeli k němu.

 Potom jsme šli krásnou ale úmornou cestu lesem ale nakonec jsme přišli k Skryjským jezírkům a tam jsme si udělaly piknik když jsme se vraceli vlakem tak jsem mu řekla že s mi ten výlet moc líbil a že by jsme si ho měli někdy udělat něco podobného...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                                                      Skryjská jezírka

Nejlepší přítel člověkaKde žijí příběhy. Začni objevovat