Kontrola

72 6 0
                                    

V pondělí jsem se vzbudila ta noha byla celá fialovomodrá neměla jsem z toho dobrý pocit, protože jsem dneska měla jít zase na kontrolu, jestli mi neuškodilo chození. Vstala jsem, šla do kuchyně, kde jsem měla dopis od mámy, že museli s tátou do práce a že mě k doktorce hodí mamina kamarádka měla jsem sto chutí zavolat honzovi ať mě tam hodí, ale potom jsem si uvědomila, že dneska musí do školy kvůli obhajobě svojí absolventské práce mě to čeká příští týden nakonec jsem se teda nasnídala upravila se a čekala, až přijede Kateřina (mámina kamarádka). Přijela přesně na čas odvezla mě k nemocnici ještě než jsem vystoupila tak se mě ptala jestli budu chtít hodit i domů řekla jsem že ne, čekala jsem v čekárně a přemýšlela nad vším okolo mě vtom někdo zavolal moje jméno byla to sestřička vešla jsem do ordinace kde mi udělali nějaké vyšetření po kterém mě poslali na rentgen, po rentgenu jsem se vrátila do ordinace kde mi ten doktor řek že musím na další operaci ale že tady budu maximálně týden což byla trochu pozitivní správa rovnou si mě tam nechali jak mě odvedli na pokoj tak jsem zavolala Vaškovi protože mi Honza říkal že dneska mají volno a kdybych něco potřebovala tak mu mám zavolat. Poprosila jsem ho, že Honza mu na stole nechal klíče od našeho bytu a že mi má přivést věci do nemocnice řek mi že do dvou hodin tu je. Za necelou půl hodiny za mnou přišel doktor, že mě připraví na tu operaci operovali mě do deseti minut co mi to řek. Probrala jsem se, až kolem čtvrtí odpoledne nikdo tam nebyl, akorát jsem vydělala mojí tašku u postele už tam nikdo nepřišel ale ono bylo fakt že to věděl jenom Vašek, protože Honzu jsem nechtěla rušit se ségrou se nebavíme o rodičích oni nemluvím těm jde jenom o práci a ne o mě se ségrou. Za celý pobyt v nemocnici mě nikdo nenavštívil, pouštěli mě už v pátek už týden jsem neviděla Honzu tak jsem se rozhodla že si domů hodím tašku a že za ním pojedu.

 Za celý pobyt v nemocnici mě nikdo nenavštívil, pouštěli mě už v pátek už týden jsem neviděla Honzu tak jsem se rozhodla že si domů hodím tašku a že za ním pojedu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

moje taška  s věcmi 

Nejlepší přítel člověkaKde žijí příběhy. Začni objevovat