Probudila jsem se, když ségra přišla domů mohlo být okolo čtvrté ráno pokoušela jsem se ještě usnou nějak mi to nešlo tak jsem se šla osprchovat. Po sprše jsem se šla připravit na tu prezentaci fyzicky ale i psychicky potom jsem si to ještě párkrát řekla, udělala jsem si snídani a mohla vyrazit do školy když jsem tam přišla tak všichni holky byly v šatech a všichni kluci byly ve smokingu šla jsem na řadu jako poslední což bylo nejhorší už jsem jenom čekala až do prezentuje Martin a já půjdu na řadu zatím nikdo neměl pětku což se mi trochu ulevilo, najednou se otevřely dveře a Martin mi řek ať jdu dovnitř. Když to utrpení konečně skončilo a já odešla s jedničkou chtěla jsem jít na oběd ale celá naše třída čekala před školou že si zajdeme na oběd a potom že bude u jednoho spolužačky party jmenuje se: Martina. Při obědě nám Martina oznámila že ta party bude začínat v osm, přespíme u ní protože máme zítra ředitelské volno, když jsem do obědvala tak jsem se rozloučila a vyrazila domů se převléknou domů jsem dorazila už kolem druhé takže jsem si šla ještě se Sárou zaběhat potkali jsme Vaška s Bárou holky si za běhali a my běžely dál, když jsem dorazila domů a dal si sprchu tak jsem začala hledat ve skříni co si teda vezmu na konec jsem si vzala tyrkysové s černými puntíky a bez ramínek boty jsem měla obyčejné baleríny a tyrkysové psaníčko. Bylo půl osmé a já se rozhodla, že vyrazím. Když jsem došla na místo kde se party konala tak už tam bylo docela dost lidí hudba hrála vešla jsem dovnitř nalila si drink, začala ho popíjet, ale v tom za mnou přišel Martin, jestli si nechci zatancovat šla jsem s ním, protože mi ho bylo líto nic víc. Potom jsem tancovala i s jinými kluky a docela dost jsem toho vypila mohlo být kolem půlnoci a Martina udělala takové soutěže kde kluci bojovali v různých disciplínách jako na příklad: kdo vypije víc panáků za minutu nebo kdo vypije dřív půl litr piva a další, my jsme to vyhráli ale stejně si myslím že nás kluci nechaly vyhrát schválně. Mohlo být kolem sedmé ráno já jsem ještě nespala tak jsem si řekla že pojedu domů zavolala jsem si taxíka, přijela jsem domů převlíkla se flákla sebou na postel a usnula. Probudila jsem se až další den ráno myslela jsem si že umřu takže jsem zavolala rodičům že mi není dobře a že zůstanu doma oni jenom souhlasily jinak jsem celý den fakt proležela teda abych nezapomněla ségra si tam přivedl toho jejího kluka a pouštěli si tam hodně nahlas písničky normálně by mi to nevadilo ale dneska tým že jsem myslela že umřu tak mi to vadilo a tým dospěji k tomu že jsem toho kluka vyhodila a pohádala se ségrou, večer přišel Honza a uvařil večeři nakonec u nás i přespal.
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).