Setkání

254 9 4
                                    

Škola skončila a já jsem se vydala domů si pro peníze a zbavit se tašky. Vycházela jsem z bytu se sluchátky v uších. Šla jsem pozdě a jako naschvál jsem si musela zapomenout peněženku. Na náš sraz v metru jsem běžela sprintem, abych neměla takové zpoždění, nejedno na mě něco skočilo a začalo mě to blízat slyšela jsem jenom, jak někdo volá Báro!!!!!!!!! Najednou jsem jenom viděla jak mi podává ruku a zvedá mě ze země byl to nějaký kluk hrozně se mi omlouval že si mě jeho pes spletl s jeho sestrou omluvu jsem přijmula a chtěla zase začít běžet ale v tom si všiml že mi z ruky teče krev protože jsem spadla na rozbitou lahev, řekl mi ať jdu sním že nedaleko tady má kamarádku která je doktorka já jsem věděla že to potřebuji ošetřit ale musela jsem za Eliškou jsem si říkala ale v tom mě z mého rozjímání vyrušil telefon volala mi Eliška nakonec jsem se omluvila a šla jsem s tím klukem k té jeho kamarádce. Když mi tu ruku ošetřila a vyšli jsme z ordinace tak mě pozval na čaj, aby se mi omluvil, přijmula jsem a šli jsme do nějaké čajovny v centru Prahy. Celou dobu jsme si povídaly dozvěděla jsem se že se jmenuje: Honza, že taky chodí do devítky jako já. Vyměnily jsme si i telefonní čísla. Dorazila jsem domů, kde už všichni spaly, byla jsem ráda, protože by se mě vyptávali, co se mi stalo z rukou. V lednici jsem našla večeři, kterou jsem jenom ohřála a snědla. Potom jsem se ještě, osprchovala a šla jsem spát. Ráno mě zbudila ségra a hned se mě ptala, co mám s tou rukou všechno jsem jí řekla naštěstí rodiče už byly v práci. Celou cestu do školy jsem vymýšlela výmluvu, proč jsem nakonec nepřišla. Když jsem přijela do školy tak jsem Lucku neviděla, byla ráda, Eliška mi řekla, že jí nebylo dobře tak že nepřijde do školy. Odpoledne jsem byla vypomoct zase v útulku, cvičila jsem jedno štěňátko a v tom mi zapípal mobil přišla mi sms od Honzy.

H: Ahoj jak se máš a co děláš. Hned jsem mu odpověděla.

A: Ahoj dobrý, vypomáhám v útulku a co ty.

H: Taky dobrý a teď jdu zrovna na trénink. Nějak jsem si nemohla vzpomenout, co hraje.

A: Co hraješ.

H: Volejbal.

A: A co Bára.

H: Dobrý akorát ráno měla nějakou blbou náladu. Čau už jsem dorazil na trénink.

A: J Ahoj potom napiš.

Převlíkala jsem sem se a najednou mi pípá mobil myslela jsem si že to je Honza ale
byla to máma a psala mi, kde jsem protož už bylo zase sedm odepsala jsem jí, že do hodiny jsem doma. Honza mi už nenapsal trochu mě to mrzelo. Ve čtvrtek se nic moc zvláštního nestalo, šla jsem do školy a po škole jsem byla v útulku.

 Ve čtvrtek se nic moc zvláštního nestalo, šla jsem do školy a po škole jsem byla v útulku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Anglický mastif ( Bára)

                                                                                         Honza

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Honza

Nejlepší přítel člověkaKde žijí příběhy. Začni objevovat