Vzbudila jsem se jako první takže jsem se šla připravit a udělat snídani zrovna jsem se malovala tak jsem si uvědomila, že by ségra měla mít někdy teď třídní schůzky, šla jsem se tedy podívat do její žákovský nejen, že ty třídní schůzky měla ale i se ve všem zhoršila od chování až po výtvarku což mě naštvalo ale zatím jsem to nechala být, ale v tom ségře přišla správa na Messengerem znala jsem její heslo takže jsem si jí přečetla, byla asi od třicetiletého chlapa a psal jí Ahoj princezno. Jak ses vyspinkala. Uvidíme se dneska po škole. To mě možná naštvalo ještě víc než ta žákovská al šla jsem udělat to jídlo přišla jsem do kuchyně a všimla jsem si že mě nikdo předběhl byl to samozřejmě Honza nic jsem mu neřekla bylo sedm a já se rozloučila s Honzou a probudit ségru když konečně přišla do kuchyně tak jsem jí řekla ať si na odpoledne nic nedomlouvá že půjdeme na ty třídní schůzky a potom si budeme muset pořádně promluvit, než stačila něco říct tak jsem radši odešla, protože mi nebylo furt moc dobře. Ve škole jsem to nějak přežila na ségru jsem na štěstí narazila až u skříněk takže jsem jí nemusela shánět na obědě jak jsme se na obědvali tak jsme šli zpět do školy kde už čekala ségry třídní moc jsem jí neznala protože naší třídu učila jenom jeden rok. Asi po půl hodině jsem konečně vyšli na ségru jsem byla ještě víc naštvaná než před tým, protože skoro ze všech předmětů propadala celou cestu domů jsme ani jedna nepromluvila ale jak mile jsme dorazily domů a zavřeli se dveře tak jsem na ní začala řvát, co se to sní sakra děje a že by si měla uvědomit, co dělá a že to může mít větší následky než si myslí takhle jsme na sebe řvali asi hodinu, na konec utekla do pokoje. Když jsem se konečně uklidnila tak jsem za ni šla, šla jsem se jí zeptat kdo je Vojta co ti jí psal ráno odpovědi jsem se samozřejmě nedostala ale aspoň jsem jí sebrala mobil abych si mohla přečíst její konverzace, vím že to bylo hnusný ale já jí ho vrátím až si přečtu ty konverzace, stejně jsem se z nich moc nedozvěděla tak jsem šla za ní ona mi nakonec řekla že se kvůli němu rozešla s Vaškem ale že si našla toho kluka, co s ní tu byl včera aby mi to nepřišlo divný a tak řekla jsem jí že by mi to nevadí akorát se musí zlepšit ve škole protože ještě v pololetí byla premiantka třídy a teď najednou začala propadat skoro ze všeho ona mi nato odpověděla že si to uvědomuje ale já jsem jí to nevěřila protože jsem jí přece jenom už znala. Potom co jsme si promluvily tak jsem si šla se Sárou zběhat abych si vyčistila hlavu sice ta noha mě asi po kilometr začala bolet a už jsem neměla takovou kondičku jako před tým, Sára na mě poznala že mě ta noha bolí sice nevím jak ale poznala protože zastavila, lehla si a nechtěla se hnou pochopil jsem to, takže jsem si k ní sedla a začala jí hladit. Když jsem se po dvouch hodinách vrátila domů tak už tam ségra nebyla bylo mi jasný kam šla jenom jsem se osprchovala a šla spát ani jsem nejedla, protože jsem neměla v poslední době ani hlad.
Vojta
já
ségra
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).