Na dně

109 5 0
                                    

Protože jsem se vzbudila už v pět tak jsem si udělala vanu a šla se naložit vylezla jsem až v sedm, vyfoukala jsem si vlasy nalíčila se a šla ke skříni, kde jsem vyndala džíny a tyrkysové triko pak jsem si vzala jogurt, který jsem překvapivě snědla a vyrazila do školy. Před školou mě odchytila třídní ani mě nenechala se přezout a už mě táhla do kabinetu kvůly té žákovské v pátek jak mi jí kluci vyhodily z okna řešily jsme to, až do začátku hodiny konečně jsme to dořešily a já se mohla jít převléknou na štěstí jsme měli první hodinu se třídní tak že mě omluvila, že jsem přišla pozdě. Když jsem přišla do třídy tak tam před tabulí stál ředitel s nějakým klukem musela jsem se omluvit, že jsem přišla pozdě a sedla jsem si konečně jsem viděla tomu klukovi do obličeje byl to Martin můj bývalý, jak jsem vám už říkala musel si sednout vedle mě protože jsem byla jediná sama v lavici myslela jsem že mě omyjí. Konečně za minutu, končí škola a najednou zazvonilo jenom jsem popadla tašku a vypadla ze školy na štěstí jsem si tam nechala asi před týdnem longboard a teď se mi to hodilo, protože kdy by se mnou chtěl Martin promluvit tak mu ujedu. Jedu mám sluchátka v uších a přemýšlím, proč přestoupil na naší školu a vtom najednou do někoho narazím a rozflákám se na chodníku, když se s toho vzpamatuji tak si všimnu, že ten do koho jsem narazila je Honza hned se mě ptal jestli jsem v pořádku až na nějaké odřeniny to bylo a já jsem měla tu samou otázku on řek že jemu vůbec nic není což jsem byla ráda. Rovnou mě pozval na zrzku přijmula jsem to říkala jsem si, že přijdu na jiné myšlenky sice jsem na ně přišla ale zase na špatné. Honza nám koupil zmrzlinu a šli jsme zase dál najednou si mě přitáhl k sobě a začal mě líbat samozřejmě jsem mu polibky oplácela ale v tom nás vyrušil nějaký křik byl to táta začínal, řvát na Honzu ať ode mě vypadne snažila jsem se tátu uklidnit a ukazovala na Honzu ať běží pryč protože jsem se bála aby mu ni neudělal tátu jsem nakonec uklidni a začala na něj řvát že mu nikdy nevadilo že s nikým chodím a teď tady udělal hroznou scénu on neodpověděl a jenom řek že musí zase do práce a že si večer promluvíme a řek mi že dneska už Honzu nesmím vidět a ani psát mě to přišlo divný ale nic jsem, protože by s toho byl, ještě větší průser. Sebrala jsem se a šla domů. Když jsem konečně dorazila tak jsem viděla, jak se ségra líbá s tím jejím mě to skolilo tak že jsem šla do pokoje vypla mobil lehla si do postele a začala brečet, aby se mi ulevilo. Asi po hodině co jsem přišla domů tak zamnou, přišla ségra a ptala se co mi je že mě slyšeli, jak jsem tu brečela neměla jsem sílu jí odporovat takže jsem jí všechno řekla a zase se rozbrečela a v tuhle chvíli přišel ten ségry kluk. Přišel k nám a zeptal se jestli si může přisednout ségra ho chtěla vyhodit, ale já jsem přikývla a koukla se na něj hrozně mi připomínal Vaška od Honzy. najednou jsem se ho jenom zeptala jak se jmenuje a on mi odpověděl že Vašek a byl to ten Honzův brácha (já vím že jsem psala v jedné kapitole že když jsme přišli ke mně tak tu byla ségra s jejím klukem ale teď měla zase nového). Vašek odešel kolem páté, protože měli přijít rodiče, protože ho ségra šla vyprovodit tak jsem jí dala Sáru, ať jí vyvenčí a já šla dělat večeři. Když rodiče přišli tak se na mě hrozně vážně podívali ale já jsem měla jen jedinou otázku a to bylo proč táta tolik vyjel kůly Honzovi. Asi po půl hodině co jsem se furt ptala tak mi táta řek že Honza je syn jednoho kolegy z práce a že asi před rokem měl problémy s drogami a alkoholem a že se bojí aby mě do toho nezatáhl já jsem mu řekla že ani o tom nevím že měl takové problémy a že teďka je to úplně jiný člověk ale táta mi zakázal se s ním vídat a když jsem se ho ptala proč že se změnil a že mě učili že mám lidi podle přítomnosti a ne podle minulost ale rodiče hlavně táta si to nenechali vymluvit už při tom rozhovoru sem udržovala slzy ale jak jsme domluvily tak jsem se rozbrečela jako miminko v tuhle chvíli jsem totiž teprve zjistila že k Honzu doopravdy miluji ne že bych ho předtím nemilovala ale až teď jsem si jak a zjistila jsem že ho miluji víc než Martina s to byla fakt velká láska když jsme spolu vydrželi dva roky. Kdybychom se s Honzou nemohla jenom stýkat tak se to dá vydržet ale já jsem ho nemohla ani jinak kontaktovat.

 Kdybychom se s Honzou nemohla jenom stýkat tak se to dá vydržet ale já jsem ho nemohla ani jinak kontaktovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Martin

                                                                             Vašek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vašek

Nejlepší přítel člověkaKde žijí příběhy. Začni objevovat