Asi po půl hodině co jsem přemýšlela, jak to udělám a brečela tak za mnou přišla ségra že jí volá Vašek a ptá se na mě, protože se o mě Honza bojí řekla jsem ať mu vyřídí že jsem ok a že se budeme zatím bavit přes vás a že mu to vysvětlím později ještě jsem se jí zeptala jestli jí to nebude vadit samozřejmě řekla že ne. Hned jak jsem uslyšela, že rodiče šli spát tak jsem se oblíkla, vzala Sáru a šla se sní projít abych jsem vymyslela plán jak to udělat venku mi to totiž myslí líp doma by jsem stejně buď brečela, nebo přemýšlela o tom stejném. Domů jsem se vrátila až kolem půlnoci našla jsem ségru jak spí na gauči s mobilem v ruce mobil jsem jí odnesla do pokoje na noční stolek a potom jsem odnesla i jí ale tu do postele. Potom jsem se šla osprchovat a lehla si do postele celou noc jsem přemýšlela jak to udělám ale nic mě nenapadlo protože si na mě táta určitě najme špehy a mobil mi už napojil aby věděl kdo mi volá a co mi píšou. Zrovna když jsem musela už vstát tak mě napadlo, že v noci mě přeci nebudou snad hlídat, takže každou noc se vypařím a potom se ráno vrátím, když to takhle nepůjde tak uteču z domu. Do školy jsem se sotva doplazila první hodina byl tělocvik, protože jsem byla hrozně vyčerpaná tak jsem omdlela běhali jsme 2 km zrovna jsem byla až za hřištěm a učitel mě nejdřív neviděl ale všimli si mě kluci z vedlejší školy a ty šli pro mého učitel který mě křísil potom mi pomohl dojít do školy a chtěl zavolat domů ale já řekla že to je v pohodě a šla jsem na další hodinu kde jsem usnula ale učitelka se na mě ani nezlobila kvůli tomu, co se stalo na těláku konečně zazvonil poslední zvonek dnešního dne. Když jsem vešla před školu tak jsem nevěřila svým očím byl tam Honza s Vaškem a očividně vyhlíželi mě a ségru hned jsem zalezla zpátky ségra se mě hned ptala co je já ani neodpověděla a jenom ukázala ven a ona hned pochopila.
moje škola
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).