Víkend

90 6 0
                                    

Ráno jsem se probudila vzala mobil, kde jsem měla hrozně moc upozornění, než jsem to všechno pročetla tak už přišla ségra do mého pokoje, nesla mi omluvnou snídani do postele poděkovala jsem jí a řekla ať si sedne ke mně, že si musíme promluvit ona hned věděla o čem takže chtěla jít, ale já jí zastavila, mluvila jsem s ní asi hodinu ale poznala jsem na ní že to bylo zbytečné když odešla tak jsem se konečně vyhrabala z postele a šel obvyklí maraton v koupelně a všeho okolo ale, tom mi nikdo zavolal bylo to neznámé číslo bála jsem se to zvednout ale nakonec jsem to zvedla a to sem neměla dělat, byla to jedna holka z tábora která mě celý tábor šikanovala, zlomila mi i ruku hned jak jsem zjistila kdo to je tak jsem típla mobil a trochu se začala bát, protože má moje číslo začala jsem panikařit a hned jsem zavolala mámě že si změním číslo musela jsem jí říct proč, nakonec souhlasila ale musela jsem jí slíbit že jí hned zavolám souhlasila jsem. Jak jsem dodělala svojí raní rutinu oblíkla se do černých legín a tyrkysového tílka s černou mikinou a malinkou černou kabelku. Vyšla jsem před dům a zamířila si na pobočku mého operátora, kde měl brigádu můj kamarád taky s toho tábora upřímně mně na tom táboře, jako jediný podržel když jsem tam konečně došla tak jsem zjistila že má směnu až od jedné bylo půl dvanácté tak jsem rozhodla že si skočím na oběd kousek byla velice příjemná restaurace tak jsem tam zašla k obědu jsem měla hamburger s hranolky a domácí malinovku, když jsem dojedla tak byla přesně jedna což bylo akorát abych vyrazila zpět. Dorazila jsem zpět na pobočku kde už byl Kuba hned jsem k němu šla a řekla, co mám za problém a že bych chtěla vzít novou sim kartu ale on mi řek že mi jí akorát zablokuje aby mi nemohla volat a že mi v mobilu nastaví abych věděla když mi bude volat cizí číslo kdo to je byla jsem ráda že si nemusím, dělat nové číslo a řešit komu ho mám poslat a tak dále, když jsme to dořešili, tak jsem šla zpátky domů kde jsem se převlékla do tepláků a šla si lehnou abych měla tu nohu na zítra dobrou protože jsem měla velké plány nakonec jsem kolem páté usnula, spala až do rána. V to mě ale probudil ten otravný zvuk budíku měla jsem ho nastavený, aby mi neujel vlak a abych stihla výlet, který jsem měla se Sárou naplánovaní převlíkla se a šla se učesat, trochu nalíčit a vykoupat do koupelny když jsem byla hotová tak jsem do baťohu sbalila: pití, jídlo, bundu, pamlsky, foťák a takoví ty základní věci jako mobil, peněženku, sluchátka a klíče bylo toho o trochu víc, ale nebudu tady psát každou blbost. Vrazila jsem na nádraží, kde jsem si koupila jízdenku a na místo kam jsem chtěla už asi rok, ale nabyl čas tam zajet dorazila jsem na stanici, od které to už bylo kousek. Konečně jsme už přišli na místo pod námi se rozkládala krásně modrá voda ke, které jsme i později chtěla slézt, ale kvůli té noze jsem to nepokoušela. Když jsem se vracela tak jsem v lese, našla tokové malé jezírko s pískem okolo sedla jsem si na písek a začala si máčet nohy Sára si lehla přímo do toho jezírka, když jsem se konečně zvedla tak jsem vyrazila zpět na nádrží když jsem konečně přijela do prahy na nádraží tak jsem chtěla jít domů ale nějak to nešlo ale sté nohy mi netekla krev když jsem došla domů asi po hodině když jsem byla zdravá tak mi ta cesta trvala kolem patnácti minut ale to je jedno tak jsem lehla do postele a usnula ráno jsem ani z té postele nemohla zvednout tak jsem zavolala ségru jestli by nevyvenčila Sáru a podala mi jídlo a pití na celý den a potom si může děla co chce souhlasila celý den jsem koukala na filmy nebo si psala s Honzou, protože ho to u babičky nebavilo samozřejmě jsem mu neřekla o tom včerejším výletu a že se nehnu z postele měl přijet až pozdě večer takže se už dneska neuvidíme. Večer přijeli rodiče vyptávali se mě na spousta otázek já jenom odpovídala a nakonec usnula.

 Večer přijeli rodiče vyptávali se mě na spousta otázek já jenom odpovídala a nakonec usnula

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Velká Amerika ( tady jsem byla na tom výletu)


Nejlepší přítel člověkaKde žijí příběhy. Začni objevovat