Dorazila jsem domů nechala jsem ségře vzkaz a jela do útulku dlouho jsem tam nebyla a navíc jsem si potřebovala vyčistit hlavu byla jsem ráda, že nemusím do školy, protože byl státní svátek. Dorazila jsem tam a najednou jsem tam viděla úplně novou fenku byla úplně vystrašená protože tam byla teprve od včerejška vypadala že byla týraná byly jí vidět skoro všechny kosti v těle bylo mi jí hrozně líto nejdříve se mě bála ale asi po půl hodině mi začala důvěřovat když to, viděla ta ošetřovatelka tak mi řekla že co jsem dokázala za půl hodiny to oni za dva dny chtěla jsem si jí vzít hned domů ale říkala jsem si že se musím zeptat, ale domluvila jsem se ať jí nikomu nedávají že si jí budu snažit vzít domů. Domů jsem přišla, až večer to už doma byly rodiče a jenom jsem slyšela, jak se hádají ze ségrou. Šla jsem za nimi a najednou jsem viděla čemu se mi ani věřit (byla tam ségra s tím jejím klukem a dál vám nic neřeknu) nikdo se mě naštěstí nevšiml a já mohla jít bez otázek do pokoje. Najednou mi zvoní mobil byla to máma tak jsem jí to zvedla a ona se mě zeptala, kde jsem, že sem měla být už dávno doma tak jsem jí řekla, že jsem u sebe v pokoji a že už jdu na večeři. Nálada byla na bodu mrazu tak se mi téma pes nechtělo moc nadhazovat, ale nakonec jsem jim to všechno řekla a ukázala i fotky řekli mi, že se rozmyslí a mezitím za ní můžu chodit. Hned po škole jsem jela do útulku za Sárou vzala jsem jí na procházku když jsme se s ti procházky vrátily tak musela zpátky do klece mě to rvalo srdce ale co jsem mohla dělat. Přišla jsem domů odhodila si věci do pokoje a začala uklízet, vařit a tak dále když rodiče přišli tak jsem zrovna volala na ségru, ať se jde najíst oba koukaly jako kdyby spadli z višně. V noci jsem si šla pro mobil, protože jsem si ho zapomněla v koupelně a slyšela jsem rodiče, jak si povídaly, jestli mají Sáru povolit nebo ne. Než mi jí povolily byly to asi tři dny které jsem strávila buď v útulku, nebo doma uklízela a ještě a by jste neřekli tak jsem si psala s Honzou a jednou byl se mnou a s Bárou za Sárou v útulku. V neděle večer ségra byla ještě pryč a mě si rodiče zavolaly aby si se mnou promluvily po půl hodinovém rozhovoru a miliardě podmínek mi Sáru dovolily. Byla jsem neuvěřitelně šťastná a hned jsem volala Honzovi a řekla tu novinu a on mi řek že zítra pro ní pojede se mnou a domluvily jsme se že na mě bude čekat před školou ale já jsem si samou radostí neuvědomila že nikdo neví že spolu chodíme ale nechala jsem to být rodiče šli spát docela brzo protože vstávali brzo do práce já čekala na ségru abychom si spolu promluvily nejen kvůly Sáře ale i kvůly tomu jejímu klukovi. Přišla s tím jejím amantem řekla jsem jenom, že si ráno spolu promluvíme jenom mi dvě a že si na ně dám pozor.
Sára po zotavení byla ještě štěně, když jsem si jí brala
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).