Dorazily jsme před jeho dům a on začal hledat klíče a dělal si ze mě srandu že je ztratil ale mě to bylo jedno a ze srandy jsem začala odcházet, že jdu domů a najednou ty klíče měl v ruce. Vešli jsme k němu domů a já jsem myslela že jsem ve snu byl krásně zařízený do moderna, najednou mě z mého snění vyrušil něčí hlas byl to Honzův brácha představil se mi jako Vašek. A to mě už Honza táhnul k němu aby mi dal nějaké jeho věci na spaní nakonec jsem dostala jeho boxerky a tričko když mi to podal tak jsem se zeptala kde mají koupelnu, že se potřebuji osprchovat, Honza ukázal na dveře mezi pokojem jeho a Vaškovým tak jsem tam šla což jsem neměla dělat, protože tam byl nahý Vašek hned jsem zase zavřela a šla se napít vody abych se vzpamatovala a hlavně jsem nechtěla vidět Honzu který byl v pokoji v kuchyni jsem si sedla na židli abych někde neupadla a pila vodu, najednou někdo vešel na štěstí to byl Honza zeptal se mě proč nejsem ve sprše odpověděla jsem mu že v koupelně je Vašek, Honzovi to asi začalo docházet co jsem viděla. Najednou jsem ucítila ruce na mích zádech byly Honzovy, protože si mě přitisknul na tělo a začal mě objímat najednou se otevřeli dveře do koupelny ze kterých vyšel Vašek, uviděl nás a jenom řek že už můžu jít. Když jsem se vysprchovala tak jsem si lehla k Honzovi do postele kde už leželi Bára se Sárou. Honza přišel za deset minut, když si k nám chtěl, tak se tam moc nevešel ale nějak se k nám nasoukal ale nikdo se nemohl ani hnout, ještě, chvíli jsme si povídaly a nakonec jsme usnuli. Ráno jsem se vzbudila a mohla se hýbat tak jsem usoudila, že jsou buď venku, nebo vaří snídani nakonec jsem uhádla oboje, protože nám koupil koláčky a latté. Po snídani jsme si pustili film. Film skončil a já se začala chystat domů, v tom mě Honza začal líbat asi po třech minutách jsem se odtrhla a řekla že můžeme jít ještě ven s Bárou a Sárou on souhlasil, ale já jsem už měla věci sebou rozloučily jsme se spolu až kolem pátý takže jsem domů přišla přesně na večeři. Ségra se hned vyptávala, u jakého kamaráda jsem to byla a tak samozřejmě jsem nic neřekla rodičům to bylo vcelku jedno. Po večeři jsem se jenom vysprchovala, připravila do školy a šla spát.
Honzův byt ale jenom ta hlavní část.
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).