Ahoj Honzo týmhle dopisem se chci s tebou rozloučit i když jsme se nerozloučili v dobrém ale já tě furt miluju a stímhle faktorem a ještě že si mě podvedl nedokážu žít. A ještě to že mi umřela Sára to už jsem vůbec nedala ty víš jako jedinej co pro mě Sára znamenala. Ještě jedna věc pohleď ode mě Báru. Vracím ti ten náhrdelník protože jsi jedinej co má od nějklíč a ví co je uvnitř. Na konec tohoto dopisu jsem ti jenom chtěla říct že jsem pod srdcem nosila tvoje dítě. Ahoj tvoje princezna Anička.
Reakce
Když jsem ten dopis dočetli tak jsem si sedl na postel kde ležela Bára začal jsem jí hladit a brečel bylo mi hrozně že to udělala kvůli mně a že byla těhotná to jsem ani nevěděl bylo mi hrozně že jsem ji podvedl. Věděl jsem že v tom srdci bude něco co jsem tam nedal a najednou se mi vybavil jeden den kdy to srdce chtěla odemknout ale potom ho pořádně ne zavřela, hned jsem začal hledat klíče protože ten klíč byl jako přívěsek na klíče vyndal z obálky srdíčko když jsem ho otevřel tak tam byla naše fotka kterou sem jí tam dal ale byl tam ještě jeden papírek byla to fotka z ultrazvuku a zezadu bylo napsáno to mohlo být tvoje dítě. Potom jsem se už neudržel a začal brečet. Já ji totiž taky furt miluji.
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).