Když jsem šla v pondělí ze školy tak najednou vidím, jak nějakého psa srazilo auto. Hned jsem tam běžela byla to Bára od Honzy, vzala jsem do náruče a odnesla jí k nejbližší mu veterináři naštěstí byla za rohem ten se na ní podíval naštěstí měla jenom něco s nohou a trochu odřená. Vyšla jsem z ordinace tak sem si zavolala taxíka a vzala jí k nám domů ségra naštěstí byla celé odpoledne pryč a mámě to nevadilo, protože jsem jí řekla, že znám jejího majitele. A že mu hned zavolám. Honza mi nebral telefon zkoušela jsem to i od mamky ale nic. Měla jsem docela strach, aby si něco neudělal. Nakonec musela máma zavolat ségře, aby přespala u nějaký kamarádky a že jí tam přiveze věci. Bára u nás přespala. Ráno mi máma povolila zůstat doma, ale měla jsem jednu podmínku, aby Bára byla do večera pryč souhlasila. Honza mi to zase nebral. Koukala jsem se i na internet kde bydlí ale nic. Moje poslední šance byla mámina kamarádka, která pracuje na úřadě. Ta mi řekla, kde bydlí sebrala jsem se máma hlídala Báru a byly jsme domluvený že jestli tam bude tak jí přiveze autem. Zazvonila jsem a otevřela mi jeho máma pozdravila a zeptala jsem se kde je Honza ona mi řekla, že je u sebe v pokoji poděkovala jsem a šla za ním. Přišla jsem k němu a on tam seděl v koutě a brečel, v životě jsem neviděla takhle brečet kluka. Přišla jsem k ně mu a objala ho on si mě ani nevšiml, že jsem přišla pozdravil mě a zeptal se, co tu dělám asi mám co hledáš on mi odpověděl tak co hledám řekla jsem že Báru cože ti jí máš vykřikl řekla jsem mu, ať si od mámy půjčí auto a že ho za ní odvezu. Když otevřel můj pokoj tak jí tam vyděl ležet u mě v posteli nemohla vstát, ptal se, co se jí stalo všechno jsem mu řekla. Najednou přišla ségra s mámou ségra musela jít ven a Honza si hned vzal Báru a odnes jí do auta rozloučili jsme se a já musela jít uklidit byt. Když přišli tak máma uvařila večeři po večeři jsme se odebrala do říše snů. Ve středu ráno jsem nemohla najít svojí peněženku. Po škole jsem si chtěla zablokovat karty, ale v tom mi volá Honza, že jí našel u sebe v pokoji. A řek že za hodinu je u mě doma. Když přijel tak jsem ho pozvala ke mně všechno, co jsme si řekli v sobotu. Odešel až pozdě večer protože nikdo kromě mě nebil doma (jeli k babičce mě se akorát nechtělo tak jsem nejela).
tohle auto jí srazilo
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Ficção AdolescenteTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).